اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

اصلاحات ماده ۵ مکرر قانون «شوراهای حل اختلاف» در کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس به تصویب رسید

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور گفت: اصلاحات ماده ۵ مکرر در کمیسیون به تصویب رسیده و به زودی مجدداً در صحن مجلس مطرح می‌شود.

اصلاحات ماده ۵ مکرر قانون «شوراهای حل اختلاف» در کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس به تصویب رسید

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام هادی صادقی معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور اظهار کرد: ماده ۵ مکرر با اصلاح مختصری در عبارات آن که مورد اشکال مجلس واقع شده بود به تصویب کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس رسید.

وی با اشاره به اشکال کوچکی که نمایندگان محترم مجلس در بررسی ماده ۵ مکرر لایحه دو فوریتی شورای حل اختلاف در صحن گرفته بودند گفت: در روز یکشنبه دوم خرداد ۱۴۰۰ در جلسه کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی آن اشکال کوچک هم با اصلاح مختصری در عبارات برطرف شده و به تصویب کمیسیون رسید. امیدواریم دیگر مشکلی پیش نیاید و قانون شورای حل اختلاف به تصویب مجلس رسیده و بعد هم به تأیید شورای نگهبان برسد.

رئیس مرکز توسعه شورای حل اختلاف کشور در ادامه با بیان آن که ما همچنان پیگیر کار خواهیم بود گفت: اراده قوه قضائیه و اراده نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر این است که ان شاء الله سرنوشت همکاران ما که در طول زمان دراز بصورت افتخاری و بدون چشم داشت زحمت کشیدند و سال‌های طولانی کار کردند، انسجام پیدا کرده و سرنوشت کاری آن‌ها معلوم شود تا دیگر دغدغه‌های مربوط به استخدام و مسائل مشابه را نداشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول