اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

«بوشهر» مقصد جدیدترین کتابشهر ایران

پس از تهران، مشهد مقدس و شهرکرد، قطار افتتاح فروشگاه‌های کتابشهر این هفته به بوشهر خواهد رسید.

«بوشهر» مقصد جدیدترین کتابشهر ایران

به گزارش خبرگزاری فارس، آئین افتتاح «کتابشهر بوشهر» همراه با رونمایی از کتاب «تندتر از عقربه‌ها حرکت کن» عصر چهارشنبه ۵ خردادماه برگزار خواهد شد.

تندتر از عقربه‌ها حرکت کن روایتی است از مسیر پرفراز و نشیب جوانی که در جامعه امروزی نه ارثیه چندانی دارد و نه حاضر است برای موفق شدن شرکتش به احدی باج بدهد و رشوه بگیرد. این کتاب روایت تلاش‌های «نوید نجات‌بخش» مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان «بهیار صنعت سپاهان» به قلم «بهزاد دانشگر» به رشته تحریر درآمده و توسط نشر «معارف» منتشر شده است.

در مراسم رونمایی از کتاب که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا از ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد علاوه بر راوی و نویسنده کتاب، دکتر عادل پیغامی استاد دانشگاه و کارشناس اقتصاد مقاومتی و دکتر سیدبشیر حسینی استاد دانشگاه و کارشناس سواد رسانه‌ای به نقد و بررسی کتاب خواهند پرداخت.

فروشگاه کتابشهر بوشهر واقع در میدان امام خمینی در مساحتی بالغ بر ۱۸۰ مترمربع، علاوه‌ بر عرضه بیش از ۲۷۰۰ عنوان کتاب، لوازم‌التحریر و هدایای فرهنگی را نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. کتابشهرها با ایجاد کافه‌کتاب تلاش کرده محیطی مناسب برای گردهمایی و بحث و تبادل نظر اهالی کتاب را فراهم کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول