اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

اعتصاب کارگران رنو ـ نیسان

قرار است کارگران شرکت خودروسازی رنو ـ نیسان فرانسه به خاطر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی این گروه خودروسازی روز چهارشنبه اعتصاب کنند.

اعتصاب کارگران رنو ـ نیسان

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، قرار است، کارگران کارخانه خودروسازی رنو ـ نیسان در جنوب هند، به خاطر عدم توجه به درخواست‌هایشان برای بالا رفتن ایمنی و اجرای پروتکل‌های بهداشتی از سوی این گروه خودروسازی اعتصاب کنند. 

قرار است، این اعتصاب در کارخانه مشترک رنو و نیسان در تامیل نادو هند برگزار شود. کارگران و اتحادیه کارگری مدعی هستند که فاصله گذاری اجتماعی در این کارخانه به طور کامل نادیده گرفته شده و اجرای پروتکل‌های بهداشتی هم کافی نبوده است و به همین خاطر جان کارگران در خطر بوده است. 

اتحادیه کارگران طی نامه‌ای گفته که به خاطر شرایط ناایمن کاری و بی توجهی به درخواست اتحادیه کارگران، اعضای این اتحادیه روز چهارشنبه در محل کار خود حاضر نخواهند شد.

این شرکت 3500 کارگر دارد و شرکت نیسان که بیشتر سهام این کارخانه را در اختیار دارد، با رد ادعای کارگران گفته که برای تحویل سفارشات مجبور است به فعالیت خود ادامه دهد. 

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول