اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

بهره‌برداری تقاطع غیرهمسطح میدان مقاومت اراک در موعد مقرر

شهردار اراک از بهره‌برداری تقاطع غیرهمسطح میدان مقاومت در موعد مقرر 180 روزه خبر داد.

بهره‌برداری تقاطع غیرهمسطح میدان مقاومت اراک در موعد مقرر

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سعید بیاتیان ظهر امروز در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان مقاومت اظهار کرد: شهرداری اراک با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم اجرای 6 تقاطع را در دستور کار دارد که یکی از این تقاطع‌ها، تقاطع غیرهمسطح میدان مقاومت است.

وی تصریح کرد: این پروژه بر اساس برنامه زمان‌بندی شده قرار بود ظرف 840 روز احداث شود که با ورود قرارگاه و تلاش شبانه‌روزی و سه شیفت کار کردن مقرر شد به 180 روز کاهش یابد که تلاش‌ها بر این است ظرف موعد مقرر به پایان برسد.

شهردار اراک گفت: قرارگاه طی سال‌های گذشته نیز چندین طرح عمرانی بزرگ را در شهر اراک به مرحله اجرا در آورده که  این طرح‌ها هم اکنون مورد استفاده شهروندان قرار دارد و در کاهش ترافیک شهر نقش بسزایی دارد.

 بیاتیان ادامه داد: تمام سعی کارکنان شهرداری و قرارگاه براین است که پروژه حتی زودتر از موعد مقرر به اتمام برسد، قرارگاه سازندگی ثابت کرده که مرد انجام کارهای نشدنی است.

وی گفت: هم اکنون شرکت آب، گاز و برق همکاری بسیار خوبی در اجرای طرح دارند، بخشی از این طرح که مربوط به پل شهید صیدی است، همزمان با اتمام پروژه میدان مقاومت افتتاح خواهد شد، همچنین پروژه میدان امام حسین(ع) و میدان امام خمینی(ره) نیز در دست اجرا هستند که امسال به بهره‌برداری خواهند رسید.

بیاتیان ادامه داد: جاده فراهان نیز در حال مرحله مطالعاتی قرار دارد، که بعد از پایان کار مطالعاتی در کنار طرح‌‌های دیگری چون تقاطع غیرهمسطح مقابل آرامستان اراک و ادامه جاده هپکو به جاده فرودگاه عملیاتی می‌شود.

وی با بیان اینکه میدان مقاومت به دلیل واقع شدن در مسیر خیابان قائم مقام فراهانی که یکی از پرترددترین معابر کلان شهر اراک است، به عنوان یک گره ترافیکی نیاز به اجرای پروژه و غیرهمسطح‌سازی معبر را ایجاب می‌کند، گفت: این تقاطع شامل مسیر اصلی پروژه متشکل از زیرگذر در راستای خیابان قائم مقام، مسیر شرق به غرب در مسیر بلوار آنجفی، چهار کنار گذر و دو دوربرگردان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول