اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تحویل یک بهله عقاب طلایی به محیط زیست نهاوند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند از تحویل یک بهله عقاب طلایی نابالغ به اداره حفاظت محیط زیست خبر داد.

تحویل یک بهله عقاب طلایی به محیط زیست نهاوند

مهرداد سلگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه یک بهله عقاب طلایی نابالغ که در حوالی ایستگاه آتش نشانی شهر نهاوند فرود آمده بود توسط کارکنان این مرکز  حویل اداره محیط زیست شد افزود: این عقاب پس از چند روز نگهداری تحویل داده شد.

وی افزود: با تحویل عقاب به این اداره و با توجه به اینکه پرنده دچار آسیب دیدگی شده است باید از آن چند روز تیمار به عمل آید که طی روزهای آینده پس از اطمینان از وضعیت سلامت، در دل کوه‌های شهرستان رهاسازی خواهد شد.

 رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه زیستگاه عقاب طلایی شکاری در کوه‌های آردوشان است، تصریح کرد: خوشبختانه فرهنگ زیست‌محیطی حمایت از حیات وحش در میان مردم جا افتاد و دوستداران طبیعت به خوبی در این خصوص با اداره حفاظت محیط زیست همکاری می‌کنند.

وی ضمن قدردانی از اقدام شایسته پرسنل آتش نشانی اظهار داشت: شهروندان در صورت مشاهده چنین مواردی موضوع را سریعا به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 3140

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول