اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

محتواهای آموزشی حوزه سوادآموزی با استفاده از ظرفیت شورای پشتیبانی توزیع شود

فرماندار سنندج گفت: باید با استفاده از ظرفیت شورای پشتیبانی سوادآموزی محتواهای تولید شده حوزه سوادآموزی توزیع و تبلیغ شود تا مورد استفاده سوادآموزان قرار گیرد.

محتواهای آموزشی حوزه سوادآموزی با استفاده از ظرفیت شورای پشتیبانی توزیع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، یحیی نظری ظهر امروز در مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران تولید محتوای الکترونیکی آموزش سوادآموزان کردستان اظهار کرد: تولید محتوای الکترونیکی در این شرایط کرونایی اقدام ارزشمندی برای کمک به تداوم سوادآموزی و آموزش سوادآموزان استان بود.

 وی با اشاره به وضعیت سوادآموزی کشور در قبل و بعد از انقلاب اسلامی و رشد چشمگیر و بی‌نظیر فعالیت‌های حوزه سوادآموزی به‌ویژه در این چند سال اخیر با توجه به تمامی مشکلات پیش‌روی این حوزه، از اقدامات و نتایج کسب شده ابراز خرسندی کرد.

وی بر استفاده همه جانبه از ظرفیت‌های شورای پشتیبانی سوادآموزی در راستای توزیع و تبلیغ تولید محتوای آموزشی تولید شده توسط سوادآموزی ناحیه یک سنندج تاکید و قول مساعد داد که از هر کمکی در این زمینه دریغ ننمایند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان نیز در این مراسم با اشاره به مشکلات و کاستی‌های پیش‌روی آموزش‌دهندگان، فعالیت و تلاش آنان را مصداق جنگ در خط مقدم دانست.

رمضان یوسفی تولید 24 عدد دی وی دی آموزش الکترونیکی را حاصل زحمات و تلاش‌های بی وقفه همکاران این حوزه دانست و با بیان اینکه تولید همچنین اثری برای اولین بار در کشور با استقبال سازمان نهضت سوادآموزی همراه بوده است، تهیه محتوای مذکور را در طول مدت کوتاه بسیار رضایت بخش عنوان کرد.

وی از اعضای شورای پشتیبانی تقاضا کرد که سوادآموزی و فعالیت‌های این حوزه را حمایت کنند و این امر مهم را که باسواد کردن رده سنی 10 تا 49 سال جامعه است، از اولویت‌های کاری خود بدانند.

 مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج نیز به عنوان مجری طرح، گزارشی از نحوه تهیه و تولید محتوای آموزشی توسط همکاران و آموزش دهندگان را ارائه کرد.

 سید فواد حسینی پوشش 100 درصدی دوره‌های سوادآموزی و انتقال و تحکیم را کاری سخت و طاقت فرسا دانست که به همت دست‌اندرکاران این حوزه محقق شده است.

وی همچنین تولید محتوای آموزشی را که حاصل تلاش شبانه‌روی همکاران ناحیه بود، اقدامی ارزشمند دانست و با اشاره به مشکلات و موانع پیش روی کار، اظهار کرد: با استفاده از حداقل امکانات این اثر تهیه شد که از زحمات تک تک عوامل دخیل تقدیر و تشکر می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج در بخش دیگری از سخنانش بی‌سوادی والدین را مووضعی مهم و سرنوشت ساز در آینده و تحصیل دانش آموزان دانست و گفت: بیشترین درصد ترک تحصیل ما مربوط به دانش‌آموزانی است که دارای والدین بی‌سواد هستند و این، وظیفه حوزه سوادآموزی را نسبت به قبل پررنگ تر و حساس‌تر کرده است.

 در پایان نشست  از عوامل اجرایی و آموزش دهندگان مجری  تولید محتوای الکترونیکی دوره سوادآموزی با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول