اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

طرح سراسری واکسیناسیون کرونا در منطقه ۳ تهران

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهید مفتح گفت: همزمان با آغاز طرح ملی واکسیناسیون براساس گروه‌های سنی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت برای واکسیناسیون شهروندان به منظور ریشه‌کن کردن بیماری کرونا، چندین فضای بزرگ فراهم و آماده سازی شده است.

طرح سراسری واکسیناسیون کرونا در منطقه ۳ تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، وحید احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید مفتح در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با آغاز طرح ملی واکسیناسیون براساس گروه‌های سنی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت؛ با همکاری خوب و مؤثر مرکز بهداشت شمال تهران، دانشگاه الزهرا(س)، حسینیه ارشاد و شهرداری منطقه ۳، برای واکسیناسیون شهروندان به منظور ریشه کن کردن بیماری کرونا، چندین فضای بزرگ فراهم و آماده سازی شده است.

وی گفت: در حال حاضر سه فضای باز محوطه دانشگاه الزهرا(س)، حسینیه ارشاد و سوله مدیریت بحران فراهم شده که در هفته‌های دیگر در حال توسعه و افزایش است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید مفتح بیان کرد: در طرح سراسری واکسیناسیون که براساس گروههای سنی در منطقه ۳ تهران انجام می شود از کلیه خواهران و برادران بسیجی، کارکنان مرکز بهداشت شمال تهران و درمانگاه‌های تابعه، شهرداری منطقه، مسؤولان حسینیه ارشاد و دانشگاه الزهرا(س)  و سایر عزیزانی که در اجرای این امر خیر همکاری و کمک کردند کمال تشکر را دارد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول