اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بعضی از دستگاه‌های اجرایی اصفهان جزیره‌ای عمل می‌کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: بعضی از دستگاه‌های اجرایی استان نگاه ملی به قضایا ندارند و بصورت جزیره‌ای و مقطعی عمل می‌کنند.

بعضی از دستگاه‌های اجرایی اصفهان جزیره‌ای عمل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری اصفهان، سیدحسن قاضی‌عسگر در سومین جلسه ستاد تحقق تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها در استان اظهار داشت: بعضی از دستگاه‌های اجرایی در مواقعی تصمیم‌هایی می‌گیرند که از نظر قوانین و مقررات آن دستگاه‌ها درست است اما اتخاذ چنین تصمیماتی از نظر زمان و مکانی درست نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: امروز در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی قرار داریم و بعضی از مواضع نباید اتخاذ شود.

وی اظهار داشت: مسوولان اجرایی درگیر فعالیت‌های اقتصادی استان در این ستاد جمع می‌شوند تا کارهای استان با هماهنگی و تصمیم گیری‌ درست و به موقع انجام شود.

 قاضی‌عسگر تاکید کرد: تصمیم‌های اتخاذ شده توسط دستگاه‌های اجرایی نباید به تولید و اشتغال استان ضربه بزند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: جلسه امروز با استقبال دستگاه‌های اجرای و نظارتی استان مواجه و قرار شد این جلسه بصورت هفتگی تشکیل و در آن مشکلات دستگاه‌های اجرایی، نظارتی، قضایی و امنیتی مطرح و بصورت هماهنگ انجام شود.

وی گفت: قوانین و مقررات زائد در زمینه تولید و اشتغال استان را باید احصا و در صورت نیاز به قانون جدید، اقدام لازم را از طریق ارگان‌های مسوول پیگیری کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول