اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

شهردار فردیس برکنار شد/ انتخاب هفتمین سرپرست در دستورکار شورای شهر

رییس شورای شهر فردیس گفت: موضوع احراز سکونت شهردار فردیس در سیصدو پنجاه و نهمین نشست شورای اسلامی شهر فردیس به صورت غیرعلنی مطرح و با ۵ رای، شهردار فردیس برکنار شد.

شهردار فردیس برکنار شد/ انتخاب هفتمین سرپرست در دستورکار شورای شهر

مجتبی قاسمی، رییس شورای شهر فردیس، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس، گفت: موضوع احراز سکونت مصطفی سعیدی سیرایی شهردار فردیس طبق بند «د» تبصره ۴ ماده ۸۰ قانون تشکیلات و وظایف شوراهای اسلامی و انتخاب شهرداران بررسی و با اکثریت آرا عدم احراز سکونت  شهردار  فردیس مصوب شد.

وی افزود: مصوبه شورا برای بررسی در کمیته تطبیق به فرمانداری ارسال شد که در صورت تشکیل جلسه کمیته تطبیق و تایید این مصوبه، در اسرع وقت و حداکثر تا ظهر فردا، با نظر شورا  سرپرست شهرداری فردیس انتخاب و معرفی خواهیم کرد.

رئیس شورای فردیس یادآور شد: موضوع احراز سکونت شهر  از اختیارات قانون شورای اسلامی شهر است  و شورا از این اختیار قانونی خود استفاده کرده است.

وی یادآور شد: شهردار فردیس در صحن شورا به صراحت گفته که اشتغال و تحصیل  همسر و فرزندانش در فردیس نیست.

قاسمی در نشست گذشته شورا گفت که در نامه استعلام ناجا آمده  است که در  خانه ای که به عنوان محل سکونت شهردار فردیس معرفی شده، مادر مصطفی سعیدی سیراییشهردار فردیس ساکن است  و شهردار  فقط به آنجا تردد دارد و در آن ساکن نیست.

گفتنی است از ابتدای استقلال مدیریت شهری  فردیس از کرج مصطفی سعیدی سیرایی ششمین شهرداری است که بر مسند مدیریت این شهر تکیه زده بود .

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول