اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ویژه برنامه‌های شبکه فارس به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر

به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و به منظور پاسداشت حماسه ها و پایمردی های دلاور مردان سالیان عزت و شرف دفاع مقدس صدا و سیمای مرکز فارس برنامه های متنوعی را تهیه کرده است.

ویژه برنامه‌های شبکه فارس به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز فارس گفت: برنامه ترکیبی "سودای ایثار" به مدت ۹۰ دقیقه، برنامه گفتگو محور "بازتاب" به مدت ۵۰ دقیقه، برنامه "خوشا شیراز" به مدت ۱۲۰ دقیقه از مهمترین برنامه های سیمای فارس به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر است.

یزدانی افزود: رادیو فارس هم با برنامه های "خرمشهرسلام" به مدت ۱۲۰ دقیقه، شبانه "شب چراغ" به مدت ۹۰ دقیقه، "گفتگو" به مدت ۴۵ دقیقه، برنامه میزگرد " زیرذره بین " به مدت ۶۰ دقیقه، "نارنجستان" به مدت ۹۰ دقیقه، "تاریخ شفاهی جنگ" به مدت ۱۳۵ دقیقه و "خاکریز خاطره" به مدت ۱۵ دقیقه تلاش می کند این رویداد غرورآفرین را به خوبی پوشش دهد.

وی در ادامه اظهار داشت: علاوه بر این ویژه برنامه ها ، صداوسیمای فارس در برنامه های روزانه خود به رویداد سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان به طور ویژه می پردازد.

همچنین معاونت فضای مجازی شبکه فارس هم با انتشار و طراحی بنر و پوستر جهت استفاده در وب سایت شبکه های اجتماعی، تقطیع برنامه های صداوسیما و انتشار آنها در فضای مجازی و تولید چند نماهنگ در خصوص سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر به استقبال این رویداد بزرگ رفته است معاونت خبر صدا و سیمای مرکز فارس هم با تولید گزارش های مردمی و مصاحبه با شخصیتهای استانی وپوشش مراسم های مختلف با موضوع سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان را گرامی می دارد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول