اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

طالب زاده: رئیس جمهور آینده کشور را از مخمصه نجات دهد/ با دولت احساس بیگانگی نکنیم

مجری و برنامه ساز تلویزیونی گفت: امیدوارم دولت بعدی دولتی باشد که از خودمان باشد و احساس بیگانگی با این دولت نکنیم و سیاست هایی داشته باشند که کشور را از مخمصه نجات دهند.

طالب زاده: رئیس جمهور آینده کشور را از مخمصه نجات دهد/ با دولت احساس بیگانگی نکنیم

«نادر طالب زاده» مجری و برنامه ساز تلویزیونی در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس درباره انتظاراتش از رئیس جمهور آینده، گفت: امیدوارم با حضور رئیس جمهور جدید از این سیاه چالی که الان افتادیم رهایی یابیم.

وی ادامه داد: رئیس جمهور آینده باید فرد قابل اعتمادی باشد که در هیچ بُعدی و اتصالش به هیچ جا به او مشکوک نباشیم و مردم درباره اش احساس شک نکنند.

این برنامه ساز تلویزیونی همچنین بیان داشت: در حال حاضر این احساس در مردم نیست و احساس می کنند کارهایی که الان دارد در کشور انجام می شود روی برنامه ای انجام می شود که این اتفاقات افتاده و این مهم ترین مسئله است.

وی ادامه داد: امیدوارم دولت بعدی دولتی باشد که از خودمان باشد و احساس بیگانگی با این دولت نکنیم و سیاست هایی داشته باشند که کشور را از مخمصه نجات دهند. معتقدم اگر دشمن اتفاقی که برای ایران افتاد را طراحی می کرد چنین وضعی پیش می آمد و همچنین معتقدم خیلی از مردم احساس می کنند دشمن اینها را طراحی کرده است و به وسیله خودی های نفوذی انجام شده است و این وضع باید ۱۸۰ درجه معکوس شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول