اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مدیریت کشور درگیر مرغ و روغن است

دبیر شورای وحدت استان زنجان با اشاره به اینکه مدیریت کشور درگیر مرغ و روغن است، گفت: امیدواریم شورای نگهبان افراد مدیر را تایید صلاحیت کند.

مدیریت کشور درگیر مرغ و روغن است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام مهدی بیگمحمدی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری در دوره فعلی از ویژگی خاصی برخوردار است و همین امر اهمیت حضور در انتخابات را بیشتر کرده است.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با بیان اینکه موفقیت‌های اخیر کشور موجب حرکت‌هایی در کل کشور شده است، اضافه کرد: دشمنان این انتظار را نداشتند که نظامی مبتنی بر معصومین شکل بگیرد و بتواند پایه و اساسی را برای خود ترسیم کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان بر این باور بودند که این نظام توان اجرای برنامه‌های دینی را نخواهد داشت و تاریخ هم گویای همین موضوع بود، گفت: با این حال نظام توانست از ابن مرحله عبور کند که انسجام و وحدت مردم و قصد و غربت الهی از جمله آن بود.

بیگمحمدی با بیان اینکه عامل دوم پیروزی کشور نیز رهبری بود که به حق توانست دوست و دشمن را هدایت کند، اضافه کرد: به اعتراف دوست و دشمن رهبری انقلاب ایران از درایت و هوش خاصی برخوردار است توانسته است با ترفندهای مختلف نظام را رهبری و به ساحل امن هدایت کند.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با اشاره به اینکه در کشور ما سه قوه مجریه مقننه و قضاییه فعال است، اما نمود ریاست جمهوری بیشتر است، افزود: اما در چند سال گذشته شاهد اتفاقات خوبی در کشور نبودیم و مدیریت تا حدی ضعیف شد که ارزش پول از بین رفت.

وی با اشاره به اینکه مدیریت کشور هنوز با مرغ مشکل دارد، گفت: متاسفانه با وجود شعارهای بسیار هنوز در کشور مشکل روغن و مرغ از بین نرفته است.

بیگدلی در ادامه با اشاره به انتخابات شوراها و لزوم دقت در تایید صلاحیت افراد افزود: قطعا شورای نگهبانی و هیأت نظارت به دنبال این است کسی را احراز صلاحیت کند که برای مردم کار کند و اعتقاد راسخ به نظام داشته باشد.

دبیر شورای وحدت استان زنجان با اشاره به اینکه مردم رصدگر خوبی هستند و دنبال کسی هستند که اهداف نظام را پیاده کند، افزود: در طول ادوار گذشته شوراها آنطور که باید برنامه‌های خوبی پیاده نکردند و عملا در طول تاریخ شوراها موفق نبوده‌اند.

وی با بیان اینکه ورود افراد غیراصولی و بدون برنامه موجب این شده است که جایگاه شورا تنزل پیدا کند، اضافه کرد: هیأت نظارت نیز باید به دنبال این باشد که افراد اصلح را تایید صلاحیت کنند.

بیگمحمدی با اشاره به اینکه شورای وحدت نیز با بررسی کاندیداها نسبت به ارائه لیست اقدام خواهد کرد، افزود: پس از بررسی تخصص‌‌ها نسبت به ارائه لیست اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول