اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آزادی خرمشهر، فتح‌الفتوح انقلاب است

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه آزادی خرمشهر، فتح‌الفتوح انقلاب است گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌های آنها از مهمترین وظایف نیروهای انقلابی است.

آزادی خرمشهر، فتح‌الفتوح انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، علی مختاری بعد از ظهر امروز در نشست خبری سوم خرداد و حماسه آزادسازی خرمشهر با بیان اینکه این روز یکی از پرافتخارترین و زیباترین روزهای انقلاب اسلامی است که اذهان مردم بر جا مانده است افزود: عظمت آزادی خرمشهر به واسطه اینکه فتح‌الفتوح انقلاب است و سرآغازی بر شکست‌های پیاپی دشمن بعثی در دوران جنگ بود همواره باید گرامی داشته شود و در اذهان زنده بماند.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر پایانی بر توهم حمله به ایران از سوی دشمنان به حساب می‌آید افزود: امروز گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌های آنان از مهمترین وظایف نیروهای انقلابی است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اینکه در راستای گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر از سوی سپاه ناحیه نهاوند ۲۲ عنوان برنامه طراحی شده که تا پایان هفته اجرا خواهد شد گفت: فضاسازی حوزه‌های مقاومت به تعداد ۱۷۰ نقطه در شهرستان از جمله این برنامه‌هاست.

وی گرامیداشت سوم خرداد در بیش از ۱۴۰ کانال مجازی را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت این روز اعلام کرد و افزود: رژه خودرویی و موتوری سپاه با مشارکت نیروی انتظامی شهرستان، اجرای برنامه روایتگری در ۵۰ پایگاه مقاومت، عطر فشانی مرقد شهدا در ۱۰۰ گلزار روستایی و شهری، سرکشی از خانواده‌های شهدا، دیدار با رزمندگان حاضر در عملیات الی بیت‌المقدس، عصری با شهدا و شب پرستاره از دیگر برنامه‌های عمده است که در این شهرستان اجرا می‌شود.

مختاری از برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی برای بسیجیان خبر داد و افزود: با توجه به مطالبه رهبر انقلاب مبنی بر روشنگری در عرصه انتخابات از هفته جاری تا ۲۸ خردادماه نشست‌های بصیرتی و روشنگری و ۱۰۰ برنامه بصیرتی برگزار خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب با عنوان اینکه پس از فتح خرمشهر، فتح خرمشهرهای دیگری در پیش است گفت: یکی از مباحثی که شاید به اندازه فتح خرمشهر مهم باشد بحث انتخابات است که در این زمینه همه باید تلاش کنند زمینه مشارکت حداکثری با انتخاب اصلح فراهم شود تا شاهد فتح الفتوح دیگری در تاریخ انقلاب باشیم.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول