اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

بیش از ۵ هزار نفر نخبه و دانشگاهی از آیت الله رئیسی حمایت کرده‌اند

عضو کانون اساتید و دانشگاهیان شورای ائتلاف گفت: در حال حاضر بیش از ۵ هزار نفر از نخبگان و دانشگاهیان از آیت الله رئیسی حمایت کرده‌اند.

بیش از ۵ هزار نفر نخبه و دانشگاهی از آیت الله رئیسی حمایت کرده‌اند

سید علی ریاض عضو کانون اساتید و دانشگاهیان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس بابیان اینکه کاندیدای مقبول تشکیلات جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آیت الله رئیسی است، گفت: شورای ائتلاف دارای کمیته‌های مختلف علمی کاربردی است که یکی از کمیته ها به نام علمی آموزشی است که تعداد زیادی از نخبگان کشور در قالب ۴ کانون در آن فعالیت دارند.

وی تاکید کرد: کانون اساتید و دانشگاهیان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اخیرا با انتشار بیانیه‌ای حمایتش را از کاندیداتوری آیت الله رئیسی اعلام کرد که این بیانیه به امضای بیش از ۵ هزار استاد و نخبه دانشگاهی رسیده است.

وی افزود: کانون های فرهنگیان، پژوهشگران و سلامت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در راستای تبیین مواضع و ایجاد شور انتخاباتی مسیر را برای شناخت بهتر و حضور مردم هموار می کنند. در واقع نخبگان کانون های ما بر روی راه‌های خروج از مشکلات به صورت متداول فعالیت دارند.

عضو کانون اساتید و دانشگاهیان شورای ائتلاف درباره نحوه فعالیت کمیته های جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: اساتید و دانشجویان با استفاده از تولید محتوا و تولید مقالات علمی و همچنین برنامه ریزی درست برای افکار عمومی و مردم روشنگری کرده و مسیر صحیح را نشان می‌‌دهند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۵ هزار نفر از نخبگان و دانشگاهیان از کاندیداتوری آیت الله رئیسی حمایت کرده اند و جهت گیری و بینش او را مطابق با روش های حل مسائل کشور می دانند و از مردم می خواهند با نظرات طیف دانشگاهی کشور همراه شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول