اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

توزیع برق هرمزگان: خاموشی‌ها بطور روزانه در سایت hedc.co.ir قابل مشاهده است

با اعلام شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان، با توجه به افزایش مصرف برق در استان، از این پس برنامه زمان بندی مدیریت اضطراری بار در هرمزگان اجرا می‌شود.

توزیع برق هرمزگان: خاموشی‌ها بطور روزانه در سایت hedc.co.ir قابل مشاهده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شرکت توزیع برق هرمزگان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خاموشی‌های زمان بندی شده از این پس تا زمانی که میزان مصرف با تولید برابر شود در سطح استان اجرا می‌شود و برنامه روزانه از طریق سایت این شرکت در دسترس قرار خواهد گرفت:

متن اطلاعیه شرکت توزیع برق هرمزگان به شرح زیر است:

نظر به اجرای برنامه مدیریت اضطراری بار و وقفه‌های احتمالی در تامین برق در سطح استان به اطلاع هم استانی‌های گرامی می‌رساند برنامه مدیریت اضطراری بار که بصورت نوبتی در سطح استان اجرا می‌گردد؛ بدلیل افزایش دمای هوا، بالارفتن مصرف برق در سطح کشور و محدودیت‌های تولید نیروگاه‌های برق آبی برای تامین برق مصرفی می‌باشد که کلیه شهرستان‌ها در سراسر استان و کلیه مناطق را به نوبت شامل می‌گردد و تا کاهش مصرف برق و برابری مصرف با تولید ادامه خواهد داشت. 

شایان ذکر است برنامه احتمالی مدیریت اضطراری بار به صورت روزانه از طریق درگاه اینترنتی این شرکت به آدرس www.hedc.co.ir قابل رویت می‌باشد. 

لذا ضمن تشکر از همراهی، از تمامی هم استانی‌های گرامی تقاضا داریم با کاهش مصرف برق به میزان حداقل ده درصد در محل زندگی یا کسب و کار خود بویژه در ساعات اوج مصرف برق (13 الی17) امکان بهره مندی خود و سایر هم استانی‌های ارجمند را از نعمت برق فراهم آورند. 

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول