اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

هر رای شلیک یک موشک به قلب دشمن است/ پایبند به عهد آزادسازی قدس هستیم

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به تلاش دشمنان در جهت کاهش مشارکت مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری با قدرت رسانه‌ای، گفت: این در حالی است که هر رای می‌تواند به مانند موشک به قلب دشمنان عمل نماید.

هر رای شلیک یک موشک به قلب دشمن است/ پایبند به عهد آزادسازی قدس هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار مرتضی کشکولی پیش از ظهر امروز در آئین گرامی‌داشت عملیات حاج عمران که در گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: پس از سقوط دولت لیبرال بنی‌صدر دولت حزب‌الهی شهید رجایی و سپس دولت مقام معظم رهبری روی کار آمد.

وی خاطرنشان کرد: در زمان دولت بنی‌صدر، چندیت عملیات بازپس‌گیری ناموفق داشتیم، چرا که با الگوهای کلاسیک غربی جنگ می‌کردیم، با روی کار آمدن دولت حزب‌الهی و انقلابی در مهرماه سال ۶۰ با مدل ابداعی و ابتکاری انقلاب اسلامی یعنی نگاه به ظرفیت‌های داخلی و کشف نقاط ضعف دشمن و ابداع عملیات شبانه عملیات بازپس‌گیری شروع شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه اشغال شهر در جنگ‌ها کاری بسیار سخت است، افزود: بخشی از شهر خرمشهر در عین ناباوری و کمبود نیروی دفاعی اشغال شد، از مهر ۶۰ که دوئل جمهوری اسلامی برای بازپس‌گیری شهر اشغالی شروع شد، استکبار جهانی هفت ماه تلاش کرد که مانع تحقق این مهم شود.

کشکولی بیان داشت: عملیات‌های بازپس‌گیری خرمشهر با نام‌هایی همچون طریق‌القدس و بیت‌المقدس مزین بود، و امروز پس از ۳۹ سال همچنان بر عهد آزادسازی قدس از چنگال رژیم اشغال‌گر هستیم.

وی با بیان اینکه پس از آزادسازی خرمشهر عملیات‌های پیروزمندانه رزمندگان اسلام تداوم پیدا کرد، افزود: صدام و حامیانش پس از مشاهده مجاهدت‌های غرورآفرین رزمندگان به دنبال مذاکره و بستن عهدنامه‌های بین‌المللی بودند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان دفاع مقدس را موجب تولید قدرت برای جمهوری اسلامی عنوان و تصریح کرد: اراده مقاومت و مدیریت جهادی رزمندگان سبب شد دشمن فکر تصرف و اشغال میهن اسلامی را از ذهن خود خارج کند.

کشکولی ادامه داد: امروز نیز تفکر مقاومت در سرزمین‌های اسلامی زمینه‌ای را فراهم کرده که رژیم اشغال‌گر قدس در محاصره کامل قرار گیرد، همچنان‌که باید با قدرت تا خروج کامل نیروهای صهیونیستی تلاش کرد، چرا که تحقق این مهم دست‌یافتنی است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان در جهت کاهش مشارکت مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری با قدرت رسانه‌ای، اظهار داشت: دشمنان درصدد هستند با بزرگ‌نمایی ضعف‌های مدیریتی، با نفوذ و ثروت مانع حضور ملت ایران پای صندوق‌های رای شوند، این در حالی است که هر رای می‌تواند به مانند موشک به قلب دشمنان عمل نماید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول