اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

روی کارآمدن یک دولت انقلابی در گرو اتحاد تمامی نیروهای انقلاب است

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلابی کردستان گفت: امروز هدف همه ما اعتلای نظام و تشکیل دولت انقلابی است و این مهم تنها در سایه اتحاد و کنار گذاشتن تفرقه تحقق پیدا می‌کند.

روی کارآمدن یک دولت انقلابی در گرو اتحاد تمامی نیروهای انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جلال اصغری در نشست اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی کردستان در سنندج اظهار کرد: رئیس و ماروس در شورای ائتلاف وجود ندارد همه به عنوان یک نیروی انقلاب مثل زمان جبهه و جنگ به هر کاری که برسیم آن را انجام می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در شورای ائتلاف نیروهای انقلابی دستوری کار نمی‌شود بلکه همه چیز به صورت کاملا شفاف بیان می‌شود و هیچ وقت به دنبال اختلاف نبوده و نیستیم.

اصغری افزود: امروز هدف همه ما اعتلای نظام و تشکیل دولت انقلابی است و این مهم تنها در سایه اتحاد و کنار گذاشتن تفرقه تحقق پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: نیروهایی که در شورای ائتلاف کار می‌کنند همه انسان‌های فرهیخته، توانمند و انقلابی هستند و تا به امروز هرآنچه لازم بوده نسبت به معرفی این شورا در سطح جامعه اقدام کرده‌ایم.

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلابی استان کردستان افزود: دنبال این هستیم که  اختلاف‌نظرها را هم با معرفی کاندیدا و اهداف آنها پوشش دهیم وما هیچ کس را تخریب نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه هرگز دنبال ایجاد اختلاف در جامعه نیستیم چرا که هر نوع اختلافی روی مشارکت حداکثری تاثیر می‌گذارد، گفت: نباید اجازه دهیم بیان برخی مسائل موجب دلسردی مردم و کمرنگ کردن حضور آنان در این عرصه مهم سیاسی و سرنوشت‌ساز شود.

اصغری تصریح کرد: شرکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب کاندیدای مدنظر اولویت شورای ائتلاف در استان کردستان است.

وی با اشاره به اینکه انتخاب فرد اصلح و مشارکت حداکثری باید ملاک عمل تک‌تک اعضای شورای ائتلاف باشد، اذعان کرد: کسانی که می‌خواهند با نیروهای انقلاب باشند باید از بداخلاقی و تخریب دیگرا پرهیز کنند.

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب کردستان اضافه کرد: رقیب انتخاباتی ما به شدت دنبال تخریب است لذا باید با معرفی مناسب برنامه‌ها و به دور از تفرقه زمینه انتخاب رئیس جمهوری اصلح و در تراز انقلاب در کشور فراهم کنیم.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول