اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

انتخابات 1400| انتخابات برای تضمین آینده کشور ضروری است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه بندرخمیر گفت: انتخابات برای تضمین آینده کشور ضروری است و رفع مشکلات باید اولویت کار دولت آینده باشد.

انتخابات 1400| انتخابات برای تضمین آینده کشور ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام علی محیایی با تاکید بر اثرات حضور حداکثری مردم شریف ایران اسلامی در انتخابات پیش رو افزود: امروز حضور و ورود هر ایرانی در انتخابات برای تضمین آینده کشور ضروری است و رفع مشکلاتی که مردم را درگیر کرده است قطعا با حضور دولت جدیدی که با انتخاب صحیح مردم سرکار خواهد آمد، محقق خواهد شد.

وی با اشاره به آیه شریفه انّ الله لایغیّر مابقوم حتّی یغیّرو ما بانفسهم (رعد11) افزود: تغییر شرایط موجود فقط در دستان قدرتمند و نافذ مردم معتقد ایران اسلامی است که با تصمیم صحیح و بدون تعصب و جناح با آگاهی کامل حق و تکلیف خود را در انتخابات انجام و آینده کشور را ضمانت کنند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرخمیر با بیان اینکه دشمنان درحال تخریب جبهه انقلاب برآمده اند، اذعان کرد: انتخابات پرشور و با بصیرت، امید دشمنان را ناامید خواهد کرد و انتخاب اصلح، امید را به دل همه مستضعفان و دردمندان جامعه اسلامی باز خواهد گرداند.

حجت الاسلام محیائی اظهارداشت: اکنون که استکبار جهانی و دست نشانده آنها بیش از پیش تمام توان خویش را در تضعیف نظام انقلاب اسلامی ایران  بکار بسته‌اند، لازم وضروری است در این برهه حساس زمانی، مردم همیشه در صحنه و ایثارگر ما در شرایط سخت اقتصادی امروز نیز اولویت‌ها را درک کرده و توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول