اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

اطلاعیه سپاه خوزستان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

سپاه ولیعصر(عج) خوزستان به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر اطلاعیه‌ای صادر نمود.

اطلاعیه سپاه خوزستان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز عملیات پیروزمندانه بیت المقدس اطلاعیه‌ای صادر نمود.

در این اطلاعیه  آمده است که: سوم خرداد یادآور خودباوری ملتی است که با ایمان و جهاد در برابر تمام دنیای کفر و استکبار به مبارزه پرداخت و با استقامت و پایداری حماسه‌ای آفرید که در قرن‌های اخیر بی بدیل بود و به فتح ارزش های اسلامی منتهی شد.

در ادامه آمده است که: راز این عزت و اقتدار و معجزه بزرگ الهی اتکا به خود، ایمان، عمل صالح و جهاد بود. جهادی که آحاد ملت در ان نقش به سزایی ایفا کردند و مردم سلحشور ایران اسلامی توانستند با مقاومت و ایثار خود سرود فتح پیروز را در جای جای میهن اسلامی طنین انداز کنند. آری سوم خرداد حادثه‌ای است به عظمت ابدیت و بلندای جاودانگی ایران کهن، حماسه طلایی که در آن گرمای کارزار در رمل‌های تفتیده خوزستان خورشیدی از معرفت برافروخت و کربلای دیگر آفرید.

در این اطلاعیه افزوده شده  بیت المقدس ایران را از چنگال دژخیمان رها کرد و اندیشه‌های ناب ابنای بشر را باگل واژه های خون آلود تفسیر کرد تا محبت معنا پیدا کرده و ایثار و مفهوم یابد.

همچنین نوشته شده است: در سالروز عملیات بیت المقدس ضمن پاسداشت به مقام والای رزمندگان، جانبازان، آزادگان و حماسه آفرینان آزادسازی شهر قهرمان خرمشهر به مقام شامخ و رفیع شهیدان این عملیات غرور آفرین ادای احترام می‌نماییم.

در ادامه آمده است که: بازخوانی حماسه مقاومت و مرور روحیه انقلابی و جهادی فرزندان انقلاب که بعد از ۵۷۸ روز منجر به آزادسازی خرمشهر شده تاریخ حقیقی و واقعی جنگ تحمیلی است که به فرموده امام راحل" تمام کفر در برابر تمام اسلام ایستاده است" رسالتی مهم و سنگین است و باید آن را به گوش نسل‌های آینده ساز ایران اسلامی رساند و در راستای تحقق اندیشه‌ها و تدابیر فرماندهی مقام معظم کل قوا امام خامنه‌ای( مدظله العالی) مبنی بر اینکه خرمشهرها در پیش است. همه آحاد ملت به ویژه مسوولان با عزم و اراده انقلابی در عرصه‌های مقابله با تهدیدات دشمنان به ویژه در عرصه اقتصادی با تکیه بر قدرت ظرفیت و پتانسیل نیروهای کار آمد و توانمند داخلی اهداف و آرزوهای شوم بدخواهان و براندازان نظام انقلاب اسلامی را نقشه برآب کنند.

در پایان نوشته شد: سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان با تعظیم به مقام شامخ امام راحل(ره) و شهیدان حماسه‌ساز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت روز ملی مقاومت و ایثار، باتجدید بیعت با آرمان‌های والای امام شهدا و ولایت مطلقه فقیه با تاکید بر آمادگی همه جانبه برای پاسداری از آرمان‌ها و دستاوردهای عظیم فتح خرمشهر تحت زعامت رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی اعلام می‌

مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است.

بازگشت به صفحه نخست گروه مجله فارس پلاس

دارد هرگونه خطای راهبردی دشمنان داخلی و خارجی را پشیمان کننده پاسخ خواهد داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول