اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

استاندار هرمزگان: مشکلات اسلام جاهدی برای موفقیت در پارالمپیک را حل خواهیم کرد

اسلام جاهدی پاروزن پارالمپیکی هرمزگان به منظور ارائه برنامه های خود تا پارالمپیک 2021 توکیو با استاندار هرمزگان دیدار کرد.

استاندار هرمزگان: مشکلات اسلام جاهدی برای موفقیت در پارالمپیک را حل خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اسلام جاهدی پاروزن پارالمپیکی هرمزگان به منظور ارائه برنامه های خود تا پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو با استاندار هرمزگان دیدار کرد. 

اولین ورزشکار معلولین استان هرمزگان راه یافته به پارالمپیک ۲۰۲۱ ژاپن در ماده پاراکانو با همتی استاندار و احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و ریاست هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان دیدار کرد.‌

در این نشست همتی استاندار هرمزگان ضمن تبریک و تقدیر از این ورزشکار هرمزگانی اظهاد داشت: مجموعه استانداری و مسئولین تا رسیدن به مدال پارالمپیک از اسلام جاهدی حمایت خواهند کرد تا ایشان در مسابقات پارالمپیک سربلند بیرون بیاید.  استاندار هرمزگان بیان داشت: جهت کسب آمادگی بیشتر این ورزشکار هماهنگی لازم جهت برگزاری یک اردوی برون مرزی را داریم. 

 احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و همچنین رئیس هیات جانبازان و معلولین استان با تماس تلفنی با خسروی وفا ریاست کمیته ملی پارالمپیک خواستار آن شد تا  تلاش خود را جهت اعزام اسلام جاهدی در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۱ ژاپن را انجام دهند.

در پایان اسلام جاهدی مسائل و مشکلات  و همچنین برنامه تمرینی خود تا شروع مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو را مطرح نمود و استاندار نیز به اسلام جاهدی قول داد به دنبال  رفع مشکلات و مسائل مطرح شده باشد.

انتهای پیام / 88071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول