اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف استان سمنان فعال شد

ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف استان سمنان فعال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان با حضور مؤثران و چهره‌های شاخص انقلابی در این استان، فعالیت خود را برای انتخابات ۱۴۰۰ آغاز کرد.

غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در حکمی با انتصاب «همت هادیان» به‌عنوان رئیس ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان، ابراز امیدواری کرد که فرآیند برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ با فعالیت این ستاد و با شور مردمی و مشارکت حداکثری پی گرفته شود.

پیگیری تشکیل ستادهای شهرستانی و نظارت بر عملکرد آنها با رعایت منافع ملی، بایسته‌های اخلاقی، کرامت انسانی و صداقت انتخاباتی، سرلوحه قرار دادن اصولی همچون هماهنگی، برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند، تعامل و کار گروهی، نوآوری در شیوه‌های جذب حداکثری مخاطب و... از عمده اهداف ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان عنوان شده است.

این ستاد تلاش می‌کند تا ضمن برگزاری انتخاباتی شورانگیز و پرشکوه با حضور اثربخش آحاد مختلف جامعه، زمینه‌ موفقیت جریان انقلاب و پیروزی کاندیدای اصلح این جریان یعنی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی را در انتخابات پیش‌رو فراهم آورد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول