اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

۶۰ عملیات اطفاء و امداد آتش نشانی تبریز/ گرفتار شدن 100 نفر در آسانسور طی 24 ساعت در تبریز

از دقایق آغازین صبح امروز ، با تماس های مکرر شهروندان با سامانه ۱۲۵ جهت درخواست امداد رسانی، آتش نشانان تبریز با حضور در بیش از ۶۰ عملیات امدادی و اطفایی اقدام به ارایه خدمات ایمنی کردند.

۶۰ عملیات اطفاء و امداد آتش نشانی تبریز/ گرفتار شدن 100 نفر در آسانسور طی 24 ساعت در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در طی اجرای  ۵۰ عملیات امدادی آسانسور بیش از ۱۰۰ شهروند در کابین آسانسور ساختمان های مختلف مسکونی،تجاری و .... گرفتار شده بودند که با حضور سریع و بموقع نیروهای آتش نشانی امدادرسانی شد.

در اجرای هفت عملیات اطفاء حریق نیز تعدادی خودرو  طعمه حریق شده بود که با حضور سریع نیروهای آتش نشانی، خوشبختانه صدمات جانی وجود نداشت و سایر آتش سوزی ها نیز بموقع اطفاء حریق شدند.

گزارش فارس حاکی است،  همچنان که سازمان آتش نشانی تبریز در راستای امداد رسانی به شهروندان همیشه در حال آماده باش قرار دارد، از شهروندان فهیم درخواست می شود در صورت قطع جریان برق از آسانسورهای ساختمان تا برقراری مجدد جریان برق استفاده ننموده و در صورت توقف آسانسور در طبقات ساختمان، آرامش و خونسردی خود را حفظ و با شماره ۱۲۵ آتش نشانی تبریز تماس حاصل نموده و درخواست امداد رسانی کنند.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول