اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

فارس من | افتتاح پروژه آبرسانی گلیان بعد ۱۲ سال

اهالی شهرک گلیان شیروان بعد از ۱۲ سال انتظار، امروز شاهد افتتاح فاز اول پروژه آبرسانی پایدار مجتمع گلیان و ۱۴ روستای پایین دست بودند.

فارس من | افتتاح پروژه آبرسانی گلیان بعد ۱۲ سال

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، امروز اهالی روستای شهرک گلیان بعد از ۱۲ سال انتظار شاهد افتتاح فاز اول پروژه آب‌رسانی پایدار مجتمع گلیان و ۱۴ روستای پایین‌دست بودند که استاندار خراسان شمالی در این آیین از امضای تفاهم‌نامه با سازمان بسیج سازندگی کشور در راستای محرومیت‌زدایی استان خبر داد.

محمدعلی شجاعی با قدردانی از تمام تلاش‌های صورت گرفته برای آب‌رسانی پایدار مجتمع گلیان و روستاهای پایین‌دست اظهار کرد: فضای استان فضای کار و همدلی است و تلاش داریم کلنگ زنی‌ها نتیجه‌بخش و موجب امیدواری مردم باشد.

وی بابیان اینکه از مردم شهرک گلیان و روستاهای اطراف بابت تأخیر ۱۲ ساله برای آب‌رسانی عذرخواهی داریم، افزود: نبود اعتبار و تحریم‌ها مانع اصلی برای انجام نشدن کارها نیست بلکه بی‌توجهی و بی‌برنامه بودن عامل اصلی است.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: به‌رغم تلاش‌های صورت گرفته اما در سطح کشور روستاهای فراوانی وجود دارد که با تانکر آب‌رسانی می‌شود.

شجاعی بابیان اینکه با تکیه‌بر برنامه‌ریزی وزارتخانه نیرو از وزارتخانه‌های موفق در دوران تحریم‌ها بوده است، افزود: عزم وزارت نیرو انجام شدن کارهاست و شاکله‌اش کار، افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌ها است.

وی در ادامه با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه ۷۰۰ میلیارد تومانی با سازمان بسیج سازندگی کشور در راستای محرومیت‌زدایی در سال گذشته،گفت: یکی از محورهای اصلی این تفاهم‌نامه دوساله تأمین آب شرب روستایی است که با اولویت‌بندی آب‌رسانی به روستاهای استان انجام شود.

محمدعلی شجاعی با تخصیص ۴ میلیارد تومان اعتبار خطاب به مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان دستور داد: تا ۴ ماه آینده باید مشکل آب روستای بی‌بهره از توابع شهرستان شیروان نیز برطرف شود.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول