اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

فتح خرمشهر عامل تأثیرگذار بر تقویت انسجام ملی و مظهر خودباوری ملی است

فرمانده سپاه میناب گفت: دشمن تا بنِ دندان مسلح در عملیات فتح خرمشهر در برابر نیروی معنوی و خلوص رزمندگان دفاع مقدس به زانو در آمد و در هم شکست.

فتح خرمشهر عامل تأثیرگذار بر تقویت انسجام ملی و مظهر خودباوری ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین درویشی فرمانده سپاه شهرستان میناب سالروز عملیات بیت‌المقدس را صحنه نمایش آمادگی و هوشیاری ملت دانست و عنوان کرد: عملیات ظفرمند بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر به عنوان نماد اتحاد ملی و مذهبی و پیروی از ولایت فقیه و در نهایت نشانگر حقانیت جمهوری اسلامی در دفاع مقدس بود.

فرمانده سپاه میناب افزود: صدام و نظامیان بعثی همه توان خود را برای حفظ اشغال خرمشهر به کار گرفتند اما دشمن تا بنِ دندان مسلح  در عملیات فتح خرمشهر در برابر نیروی معنوی و خلوص رزمندگان دفاع مقدس به زانو در آمد و در هم شکست.

سرهنگ درویشی تصریح کرد: همت و ایمان رزمندگان در عملیات شگفت انگیز بیت المقدس حرکت پرشتاب نهضت‌های اسلامی را در منطقه به دنبال داشت و از سوی دیگر برای قدرت‌های بزرگ که در سطح بسیار گسترده ای به نفع عراق وارد این کارزار شده بودند، شکست ارتش عراق ترجمان ناکامی آنان بود.

وی اضافه کرد: در عملیات غرورآفرین بیت المقدس علاوه بر دستیابی به یک پیروزی بزرگ سیاسی- نظامی، همواره می‌تواند به‌عنوان یک عامل مهم و تأثیرگذار تاریخی بر تقویت انسجام ملی و مظهر خودباوری ملی مورد توجه قرار گیرد.

حسین درویشی حماسه فتح خرمشهر و عملیات غرورآفرین بیت المقدس از جمله نقطه عطفی در هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت:صیانت از ارزش های هشت سال دفاع مقدس و ایثار رزمندگان و انتقال چنین دستاوردهایی وظیفه همگانی است. 

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول