اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

برپایی نمایشگاه «سوم خرداد»/ دوسالانه هنرهای دیجیتالی جهان اسلام برگزار می‌شود

نمایشگاه «سوم خرداد» به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با ۳۵ اثر از هنرمندان حوزه نقاشی برپا می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، به همت انجمن تجسمی انقلاب و دفاع مقدس، نمایشگاه نقاشی با محوریت سوم خرداد هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر «روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی» با ۳۵ اثر از مجموعه آثار هنرمندان و اساتید انقلابی حوزه نقاشی، از روز دوشنبه سوم لغایت دوازدهم خردادماه در محل موزه هنرهای معاصر فلسطین برپا می‌گردد.

این نمایشگاه به همت انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و با مشارکت موزه هنرهای معاصر فلسطین تا ۱۲ خرداد به‌جز ایام تعطیل از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ و پنجشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۵ میزبان عموم علاقه‌مندان و مخاطبان خواهد بود.

آیین افتتاح نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، روز دوشنبه سوم خردادماه ساعت ۱۶ در محل موزه هنرهای معاصر فلسطین به نشانی خیابان طالقانی خیابان برادران مظفر شماره ۷۴ برگزار می‌شود.

 

* دوسالانه بین‌المللی هنرهای دیجیتالی جهان اسلام برگزار می‌شود

گروه تخصصی چندرسانه‌ای فرهنگستان هنر «دوسالانه بین‌المللی هنرهای دیجیتال در جهان اسلام» را در سال ۱۴۰۲ برگزار می‌کند.

یکی از برنامه‌های آتی گروه تخصصی چندرسانه‌ای برگزاری «دوسالانه بین‌المللی هنرهای دیجیتالی در جهان اسلام» است که در ۲۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۲، هم‌زمان با روز جهانی ارتباطات، برگزار خواهد شد.

عبدالحسین لاله، رئیس گروه تخصصی چندرسانه‌ای فرهنگستان هنر، درباره اهداف این دوسالانه اظهار داشت: این همایش با هدف گردهمایی پژوهشگران و هنرمندان برجسته دانشگاهی در جغرافیای جهان اسلام برگزار خواهد شد تا تجربیات و نتایج تحقیقات خود را درباره هنرهای دیجیتال در فضایی میان‌رشته‌ای به اشتراک بگذراند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول