اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مصرف گاز استان اصفهان به 60 میلیون مترمکعب رسید

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه مصرف گاز استان اصفهان اکنون به 60 میلیون متر مکعب رسیده است، گفت: سال 99 در استان اصفهان بیش از 13 میلیون متر مکعب گاز رسانی انجام شده است که 60 میلیون متر مکعب گاز جایگزین شد.

مصرف گاز استان اصفهان به 60 میلیون مترمکعب  رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، سید مصطفی علوی عصر امروز در آیین معارفه رئیس جدید  اداره گاز شهرستان گلپایگان با بیان اینکه در استان اصفهان تمام شهرستان‌ها و روستاهای دارای شرایط  گازرسانی از نعمت گاز بهره‌مند شدند، اظهار کرد: در شهرستان فریدون‌شهر تعداد هفت روستا است که عملیات گازرسانی به آن‌ها بر اساس برنامه پیش خواهد رفت تا امسال از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تصریح کرد: سال ۹۹ در استان اصفهان بیش از ۱۳ میلیون متر مکعب گاز رسانی انجام شده است که ۶۰ میلیون متر مکعب گاز جایگزین شد که شامل صنایع پراکنده در سطح استان از قبیل صنایع تولیدی و مرغداری‌ و گاوداری‌‌ها را شامل می‌شود.

علوی خاطرنشان کرد: در استان اصفهان با توجه به وسعت گسترده شبکه گازرسانی در فصل گرم پروژه‌های گازرسانی انجام می‌دهیم تا مردم در فصل زمستان از خدمات گاز بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت:  در سال ۱۴۰۰ در قالب مصوبه شورای اقتصاد و بر اساس یک برنامه‌ ریزی  به واحدهای صنعتی که گاز رسانی نشده است پروژه گازرسانی انجام شود.

وی با بیان اینکه در استان اصفهان اکنون مصرف گاز طی  شبانه روز به  ۶۰ میلیون متر مکعب رسیده است که در فصل زمستان میزان مصرف بیشتر می‌شود، تأکید کرد: رقم ۶۰ میلیون متر مکعب مصرف گاز یک نقطه تعادل است که اگر این میزان مصرف ثابت بماند و مصرف بهینه گاز رعایت شود در فصل زمستان در بخش خانگی و صنعتی با افت گاز روبه رو نخواهیم شد.

علوی گفت:  سال ۱۴۰۰ ادارات ملزم به رعایت الگوی مصرف بهینه در زمینه انرژی گاز و برق هستند که نصب سیستم هوشمند و استفاده از پنجره‌های دوجداره و سایر اقدامات انجام دهند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه در شهرستان گلپایگان عملیات گازرسانی به  تمام روستاها و  شهرهای آن انجام شده است،  گفت: در این شهرستان  ۴۰ هزار مشترک در بخش خانگی و سه هزار مشترک در بخش صنعت  از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

به گزارش فارس، امروز با حکم مدیر کل گاز استان اصفهان سید مهدی خاتمی از شهرستان نطنز به عنوان رئیس جدید اداره گاز گلپایگان معرفی شد، همچنین سید رضا میرهندی پس از 37 سال خدمت در اداره گاز که هفت سال در منصب رئیس اداره گاز گلپایگان بودند بازنشسته شد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول