اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

جلوگیری از قطع برق شهرستان‌های کم برخوردار برای رفاه دیگر شهرها

فرماندار ملکشاهی با بیان اینکه قطعی ۶ ساعته برق در این هوای گرم قابل قبول نیست گفت: برق شهرستان‌های کم بر خوردار برای رفاه کلان‌شهرها و استان‌های برخوردار قطع نکنید.

جلوگیری از قطع برق شهرستان‌های کم برخوردار برای رفاه دیگر شهرها

محمد تاسمه ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مدیران توانیر با فرمانداران هماهنگ باشند و نمی شود در شهرستانی ۶ ساعت برق را قطع کرد.

 وی خطاب به مدیران شرکت توزیع برق استان افزود: برق شهرستان‌های کم برخوردار برای رفاه کلانشهرها و استان‌های برخوردار قطع نکنید و این یک سومدیریت محرز است. 

فرماندار ملکشاهی گفت: نمی شود ما در برابر انتقادات بی‌شمار مردم، پاسخگوی عملکرد ضعیف شرکت توانیر باشیم و توصیه می‌کنم اگر قرار است برق در شهرستان‌ها قطع شود؛ حداقل زمانبندی رو اعلام کنید تا مردم در جریان قطعی قرار بگیرند.

تاسمه افزود: بعضی دستگاه‌های خدمات رسان ما از جمله شبکه‌های بهداشت که بیماران دیالیزی دارند و با توجه به ماهیت اورژانسی کارشان با مشکل جدی مواجه می‌شوند و هر گونه اتفاقی که در سطح شهرستان برای بیماری بیفتد وزارت نیرو باید پاسخگوی مردم باشد. 

وی در پایان به مدیران شرکت توزیع برق توصیه کرد: اگر می‌خواهید کمبود برق جبران کنید، برق مناطق تهران و کلانشهرها را قطع کنید که حداقل درد مناطق کم محروم برای چند ساعت احساس کنند.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول