اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

نجات کوهنورد حادثه دیده توسط نجاتگران کوهستان هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال وبختیاری گفت: با اطلاع مبنی بر آسیب کوهنورد در ارتفاعات هفت تنان کوهرنگ تیم امداد کوهستان اعزام و فرد آسیب دسده به بیمارستان منتقل شد.

نجات کوهنورد حادثه دیده توسط نجاتگران کوهستان هلال احمر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی هلال احمر ایرج کیانی بروجنی از نجات فرد حادثه‌دیده خبر داد و گفت: با توجه به دریافت اطلاعات از افراد گروه کوه نوردی مبنی بر اینکه یک از کوهنوردان در ارتفاعات کوه هفت تنان شهرستان کوهرنگ بدلیل شکستگی زانو قادر به حرکت نمی باشد با کشیک جمعیت هلال استان  تماس گرفته شد عوامل نجات پایگاه امداد و نجات کوهستان با  یک دستگاه آمبولانس، تجهیزات و ست کامل کوهستان  به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری عنوان کرد:کوهنورد آسیب دیده که با سقوط سنگ از ارتفاع، دچار شکستگی زانوشده بود، امدادگران کوهستان پس از ۵ ساعت تلاش  با انجام عملیات نجات و تثبیت، مصدوم را  بیمارستان منتقل کردند.

کیانی تاکید کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه ، شهروندان با شماره 112 با مرکز فرماندهی و کنترل عملیات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند تا در صورت لزوم نیروهای امدادی در حداقل زمان به محل اعزام شوند و اقدامات لازم برای نجات مصدومان را انجام دهند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۲/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول