اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دیدار رییس دفتر جنبش حماس در ایران با حجت‌الاسلام عبادی‌زاده

رئیس دفتر جنبش حماس در ایران در سفر به هرمزگان با حجت الاسلام عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار رییس دفتر جنبش حماس در ایران با حجت‌الاسلام عبادی‌زاده

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، خالد القدومی صبح امروز در سفر به استان هرمزگان با حجت‌الاسلام دکتر محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس دیدار کرد.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده در این دیدار با تبریک پیروزی مقاومت بر صهیونیست‌های جنایت‌کار، این پیروزی را محصول مقاومت مردم فلسطین و اتکای آنان به روحیه مقاومت برشمرد و بیان داشت: فلسطین متعلق به همه ملت‌های مسلمان است و تکلیف عزت جهان اسلام در نسبت با فلسطین تعیین می‌شود.

وی با اشاره به پیام تبریک پیروزی مقاومت در نبرد روزهای اخیر با رژیم صهیونیستی از سوی رهبر معظم انقلاب، افزود: همه ملت فلسطین به نقش مقاومت پی بردند و فهمیده‌اند که سازش و مذاکره فقط توطئه دشمن است و جز با اتکای به مقاومت و وحدت حداکثری میان گروه‌های مقاومت نمی‌توان بر دشمن صهیونیستی غلبه کرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، اصابت موشک‌های مقاومت به حیفا و تل‌آویو را نشانه شکستن هیمنه دشمن دانست و گفت: امروز میدان به دست جریان مقاومت است و جریانات سازش در کشورهای عربی نیز با رخ دادن پیروزی غرورآفرین مقاومت فهمیدند که راه سازش راهی خفت‌بار است.

عبادی‌زاده ادامه داد: امت اسلامی در رابطه با مسأله فلسطین هر روز امیدوار تر می‌شود و مهاجرت معکوس صهیونیست‌ها به کشورهایی که از آن آمده بودند، آغاز خواهد شد چرا که دیگر هیچ جایی برای آنان امن نخواهد بود.

وی ایستادگی مردم ایران در کنار ملت فلسطین را یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: خاورمیانه قلب جهان است و شامات قلب خاورمیانه است و فلسطین الحق که قلب شامات است و این حاصل یک مرور تاریخی است و کاشتن ریشه صهیونیست‌ها در قلب شامات با هدف در دست گرفتن خاورمیانه و بر پایه نگاهی تاریخی است که مقاومت خار چشم صهیونیست‌ها شد و امروز دیگر غلبه بر صهیونیست‌ها و خواندن نماز در قدس شریف یک آرزو نیست بلکه حقیقتی است که دست یافتن به آن نزدیک خواهد بود.

انتهای پیام/ 88055

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول