اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اتصال روستاهای بخش «زند» ملایر به شبکه ملی اطلاعات

پروژه اتصال روستاهای بخش زند در شهرستان ملایر به شبکه ملی اطلاعات با حضور وزیر ارتباطات افتتاح شد.

اتصال روستاهای بخش «زند» ملایر به شبکه ملی اطلاعات

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان سفر خود به استان، با استقبال و همراهی استاندار همدان، حجت‌الاسلام آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، قدرت‌الله ولدی فرماندار ویژه این شهرستان «پروژه اتصال روستاهای بخش زند به شبکه ملی اطلاعات» در روستای ده‌چانه را افتتاح کردند.

استاندار همدان در این مراسم اظهار کرد: داشتن فرهنگ والا و روحیه میهمان‌نوازی از ویژگی‌های مهم و برجسته مردم استان همدان، شهرستان ملایر به‌ویژه مردم بخش زند و روستای ده‌چانه است.

سید سعید شاهرخی با بیان اینکه این دومین سفری است که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پیگیری و تحقق پروژه‌ها و برنامه‌های خود به استان همدان داشته‌ است گفت: تلاش و پیگیری مدیران بخش زند، به‌ویژه مسئولان روستای ده‌چانه در راستای مرتفع کردن مسائل و مشکلات مردم قابل تشکر و تقدیر است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: از تدابیر نظام جمهوری اسلامی سفر وزیر‌ به روستا‌ها و دیدار و گفت‌وگو از نزدیک با مردم است، بنابراین این تعامل و ارتباط در دستور کار همه وزرا قرار دارد.

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه با بیان اینکه ما مسئولان و مدیران خادم مردم هستیم و به این عنوان نیز مفتخریم گفت: تدابیر استاندار همدان در بهره‌گیری از بانوان و ظرفیت‌جوانان در غالب تشکیل هیئت اندیشه‌ورزان جوان در استان و سایر شهرستان‌های تابع قابل تقدیر و تشکر است.

وی با اشاره با برگزاری بدون شک داشتن نگاه مسئولیت‌پذیرانه نسبت به انجام امور، توسعه کشور را به همراه دارد افزود: مردم روستای ده‌چانه بخش زند، قدردان مسئولان و مدیرانی هستند که اتصال این روستا و دیگر روستاهای بخش زند به شبکه ملی اطلاعات را رقم زدند.

انتهای پیام/3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول