اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

آخرین وضعیت کرونای شهرهای استان تهران + نمودار

استان تهران هم اکنون در وضعیت نارنجی قرار دارد و در حال حاضر روند کاهشی کرونا در این استان روندی با شیب ملایم است.

آخرین وضعیت کرونای شهرهای استان تهران + نمودار

گروه سلامت خبرگزاری فارس:استان تهران به عنوان مهمترین استان کشور و به دلیل پراکندگی و سیر رفت و آمد فراوان مردم از نقاط مختلف کشور، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

در دوران شیوع کرونا نیز یکی از مناطق مهم کشور که همواره فراز و فرود آن در همه گیری این بیماری مورد توجه کل کشور و متولیان حوزه سلامت قرار می‌گیرد، این استان بوده است. هم اکنون استان تهران در وضعیت نارنجی قرار دارد و در حال حاضر روند کاهشی کرونا در این استان روندی با شیب ملایم است.

در این گزارش روند شیوع بیماری کووید 19 در شهرهای مختلف استان تهران به صورت نمودار و به شکل دقیق مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته است.

با آنکه روند کاهشی کرونا در ایران استان با شیب ملایم در حال حرکت است اما غافل شدن و بی تفاوتی مجدد شهروندان می‌تواند آتش مجدد کرونا را در این استان شعله ورتر کرده و دودآن به چشم شهروندان خواهد رفت؛ در نتیجه رعایت پروتکلهای بهداشتی و استفاده از ماسک، شستشوی دستها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی مهمترین راهکار مقابله با بیماری کروناست.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول