اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

مسافر بد قدم از هند رسید/شناسایی سه مورد مثبت کرونای هندی در البرز

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ۱۷ نفر مبتلا به ویروس جهش یافته هندی شناسایی شده که از این تعداد شش نفر در بوشهر، چهار نفر در قم، سه نفر در یزد، سه نفر در البرز و یک نفر در آبادان هستند.

مسافر بد قدم از هند رسید/شناسایی سه مورد مثبت کرونای هندی در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در کشور، گفت: در حال حاضر اکثر مناطق کشور پیک چهارم بیماری کرونای انگلیسی را گذرانده اند و میزان موارد ابتلا و بستری در کشور نزولی شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: چندین مورد ابتلا به ویروس کرونای هندی و آفریقایی در کشور به طور قطع شناسایی شده است و خوشبختانه همه آن‌ها  رهگیری شده و  کنترل این بیماری به خوبی در کشور در حال انجام است.

وی افزود: در حال حاضر ۵ نفر در استان هرمزگان مبتلا به ویروس کرونای آفریقایی شناسایی شده و در قرنطینه هستند؛ همچنین ۱۷ نفر مبتلا به ویروس جهش یافته هندی شناسایی شده که از این تعداد شش نفر در بوشهر، چهار نفر در قم، سه نفر در یزد، سه نفر در البرز و یک نفر در آبادان هستند.

انتهای پیام/ج/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول