اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

شکست بزرگ رژیم غاصب اسرائیل

مردم مسلمان فلسطین در درگیری‌ روزهای اخیر توانستند در جنگ ۱۱ روزه رژیم اسرائیل را شکست دهند و آنها را وادار به آتش‌بس کنند. این شکست رژیم صهیونیستی در دهه‌های اخیر بی‌سابقه بوده و این در حالی است که بسیاری از دولتمردان آمریکا در رسانه‌ها بارها حمایت خود را از این رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند و حالا این شکست مایه ننگ آنهاست.

شکست بزرگ رژیم غاصب  اسرائیل

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه؛ پس از چند دهه ظلم و ستم رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌گناه مسلمان فلسطین جنبش‌های مردمی و مسلمان این کشور مانند حماس توانستند با تقویت توان نظامی خود و با حمایت جمهوری اسلامی ایران با مناطق اشغال شده فلسطین که حالا به شهرک‌های صهیونیست‌نشین تبدیل شده حمله کند و آن مناطق را برای رژیم صهیونیستی ناامن کنند. این شرایط در حالی رخ داده است که رژیم غاصب اسرائیل از توان نظامی قدرتمندی تحت عنوان گنبد آهنین برخوردار بوده و در مقابل حماس شکست خورد.

آتش‌بس بزرگترین ننگ تاریخ رژیم صهیونیستی

مردم مسلمان فلسطین در درگیری‌ روزهای اخیر توانستند در جنگ ۱۱ روزه رژیم اسرائیل را شکست دهند و آنها را وادار به آتش‌بس کنند. این شکست رژیم صهیونیستی در دهه‌های اخیر بی‌سابقه بوده و این در حالی است که بسیاری از دولتمردان آمریکا در رسانه‌ها بارها حمایت خود را از این رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند و حالا این شکست مایه ننگ آنهاست.

حالا تلاویو که روزگاری مکانی امن برای ساکنان آن که همان رژیم صهیونیستی بود امنیت گذشته را ندارد چرا که دولت فلسطین پایان ضرب‌الاجل خود را در ۱۱ روز گذشته به رژیم اسرائیل اعلام کرده است و دیگر اجازه اشغال سرزمین‌های مسلمانان را به آنها نخواهد.

در درگیری‌های روزهای اخیر رژیم اسرائیل همانند گذشته با بی‌رحمی کامل مناطق غیرنظامی فلسطین را بمباران کرد و علاوه زنان و مردان، بیش از ۶۰ کودک کم سن و سال را به شهادت رساند تا ماهیت واقعی و کودک‌کشی آن باز در اذهان مردم مسلمان دنیا باقی بماند و آتش‌بس این جنگ علاوه بر تحمیل خسارات مالی فراوان ننگی برای رژیم صهیونیستی اسرائیل محسوب می‌شود.

فتح بزرگ ملت فلسطین

پس از اعلام پیروزی مردم فلسطین علیه رژیم صهیونیستی اسرائیل، هزاران نفر از مسلمان برای اقامه نماز جمعه به مسجد الاقصی وارد شدند که این خوشحالی مردم مسلمان فلسطین به کام رژیم صهیونیستی خوش نیامد و با پرتاب گلوله‌های پلاستیکی، بمب‌های صوتی و حمله به نمازگزاران خشم خود را اعلام کرد.

این در حالی است که مردم فلسطین هم چون گذشته در مقابله با این ظلم و ستم ایستادگی کردند و باز نیز با گاز اشک‌آور از سوی نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی روبرو شدند اما این مقاومت مردم فلسطین قدرتمندتر از حملات رژیم صهیونیستی اسرائیل است و در این سال‌ها توانسته بر جنایات این رژیم کودک‌کش غلبه کند و آنها در فتح بزرگ پیروز گرداند.

رونمایی از ۳ دستاورد راهبردی سپاه پاسداران 

در روزهای اخیر در حمایت از مردم غزه و فلسطین، هواپیمای بدون سرنشین و پهن‎‌پیکر «غزه» با شعاع عملیاتی ۲ هزار کیلومتر و مداومت پروازی ۳۵ ساعت، سامانه موشکی زمین به هوای «۹ دی» با توانایی درگیری با انواع تهدیدات در فاصله نزدیک و نیز سامانه راداری «قدس» با قابلیت استقرار در موضع و جابجایی سریع را رونمایی کرد تا توان نظامی مسلمانان را به غارتگرانی هم چون آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی کودک‌کش اسرائیل و...نشان دهد که جمهوری اسلامی ایران بزرگترین حامی کشورهای مظلوم مسلمان هم چون فلسطین است و اجازه تجاوز و غارت به این مردم بی‌گناه را به هیچ کشور متجاوزی نخواهد داد و از آنها در تمام زمینه‌ها حمایت خواهد کرد.

حال درخواست کشورهای مسلمان دنیا از سازمان‌های حقوق بشر دادگاهی رژیم کودک‌کش اسرائیل است که باید پاسخگوی جنایات چندین ساله خود علیه ملت مظلوم و مسلمان فلسطین باشند و مسلمانان دنیا هرگز در مقابل این جنایات سکوت نخواهند کرد چرا که بیداری اسلامی همواره چراغ راه پیروزی مسلمانان بوده است.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۸۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول