اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اعلام حمایت جریان مردمی «ندای وحدت» از آیت‌الله رئیسی/درب ستاد روی چپ و راست باز است+تصاویر

جریان ندای وحدت در شهرستان‌های بویراحمد و دنا و مارگون با محوریت مهدی روشنفکر نماینده این 3 شهرستان در مجلس در آیینی رسمی حمایت خود را از آیت‌الله رئیسی اعلام کرد.

اعلام حمایت جریان مردمی «ندای وحدت» از آیت‌الله رئیسی/درب ستاد روی چپ و راست باز است+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ جریان ندای وحدت در شهرستان‌های بویراحمد و دنا و مارگون با محوریت مهدی روشنفکر نماینده این 3 شهرستان در مجلس در آیینی رسمی حمایت خود را از آیت‌الله رئیسی اعلام کرد.

منوچهر بهمنی در آیین حمایت جریان ندای وحدت از کاندیداتوری آیت الله سید ابراهیم رئیسی اظهار کرد: برنامه امروز به صورت خودجوش و مردم محور برگزار شده است.

رئیس دفتر نماینده بویراحمد گفت: این روزها ایران وارد فضای سرنوشت‌ساز شده که حضور حداکثری مردم از همه چیز مهمتر است.

وی افزود: تشکیل چنین جلساتی برای حفظ و بقای نظام ضروری و بر همه تکلیف و فرض است.

رئیس دفتر نماینده بویراحمد و دنا ادامه داد: امروز در همه بخش‌ها و مناطق بویراحمد بزرگ همزمان چنین برنامه‌ای تشکیل شده چرا که برگزاری کلی و تجمیع برنامه در شهر یاسوج امکان پذیر نبود.

وی گفت: مردم برای تعیین تکلیف خودشان چنین برنامه‌هایی را تشکیل دادند و جریان ندای وحدت با محوریت دکتر مهدی روشنفکر به صورت فراجناحی چتر خود را باز کرده و مستقل عمل می‌کند.

بهمنی گفت: بر اساس همین ویژگی‌ها انتخاب رئیسی منطبق بر گفتمان سلامت و طهارت عملی ایشان است عملکرد رئیسی بیانگر توان بالای او در ایجاد تغییر و اصلاحات اساسی در کشور است.

وی ادامه داد: جریان ندای وحدت در همه مناطق این حوزه انتخابیه حمایت خود را از چنین شخصیتی اعلام می‌کند ندای وحدت بر مبنای فرمایش رهبری که حتی اگر انقلاب و نظام را هم قبول نداریم برای اعتلای ایران باید پای صندوق رای بیاییم با تأسی از این فرمان رهبری به همه توصیه می‌کند که پای صندوق رای حاضر شوند.

بهمنی گفت: درب ستاد رئیسی به روی همه جریان‌ها و گروه‌های سیاسی باز است

وی افزود: اصل مهم دیگر حضور حداکثری مردم بوده و هرگونه حرکتی که باعث ایجاد اخلال در صفوف مردم شود مذموم و محکوم خواهد بود.

رئیس دفتر نماینده بویراحمد خاطرنشان کرد: ندای وحدت همه جریان‌ها اعم از چپ و راست و سایرین را در ستاد ندای وحدت پذیرا خواهد بود تا رستاخیز لبیک به آیت الله رئیسی شکل گرفته و محوریت ستادها نیز با جوانان شایسته خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول