اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سرمربی تیم خلیج فارس میناب: حق تیم ما مقابل تیم شیراز مساوی نبود

سر مربی تیم فوتبال خلیج فارس میناب پس از بازی مقابل تیم ایمان سبز شیراز گفت: تیم ما در این بازی حقش تساوی نبود و باید حداقل با سه گل حریف شیرازی خود را می بردیم.

سرمربی تیم خلیج فارس میناب: حق تیم ما مقابل تیم شیراز مساوی نبود

سر مربی تیم فوتبال خلیج فارس میناب پس از بازی مقابل تیم ایمان سبز شیراز در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: تیم ما در این بازی حقش تساوی نبود و باید حداقل با سه گل حریف شیرازی خود را می بردیم و همه شاهد بودند که شاگردانم چه فرصت های گلزنی را از دست دادند.

شهاب جهانگیری افزود: همه توانایی بچه‌های ما را دیدند، و در این دیدار اگر سه فرصت گلزنی ما تبدیل به گل می شد در جایگاه چهارم جدول قرار می‌گرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس با بیان اینکه بازیکنان و کادر فنی و مدیران تیم برای پیروزی و برد تیم در این دیدار تلاش زیادی کردند ومن از زحمات آنان کمال تشکر دارم.

وی پیرامون وضعیت لیگ دسته سوم و برنامه تیم خلیج فارس درادامه این بازی ها بیان کرد: همه مربیانی که کار کرده اند می دانند که لیگ دسته سه از لیگ دسته یک و دسته دوم دشوار تر است وهمه تیم ها برای صعود می‌جنگند و مشکلات خاص خودش دارد، ما تلاش و توان خود را به کار می گیریم ، اما همچنان نتیجه غیر قابل پیش بینی است.

جهانگیری گفت: هدفمان ماندن در لیگ سه و حفط سهمیه است و تلاشمان را انجام می دهیم تا به هدفمان برسیم.

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس مبناب در پایان گفت: در هفته ششم باید در اصفهان مقابل سپاهان نوین این شهر بازی کنیم  و اگر بتوانیم از این تیم امتیاز بگیریم وضعیت ما در جدول رده‌بندی بهتر خواهد شد. 

به گزارش فارس، تیم خلیج فارس میناب در هفته پنجم از مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور مقابل ایمان سبز شیراز بدون گل متوقف شد و با 5 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفت. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول