اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تقدیر امام جمعه سنندج از اجتماع مردم کردستان در محکومیت جنایات اسرائیل در فلسطین

امام جمعه سنندج اجتماع مردم کردستان در محکومیت جنایات اسرائیل علیه فلسطین را ستود و گفت: این حرکت بیانگر دفاع مردمی از اسلام و مظلوم است.

تقدیر امام جمعه سنندج از اجتماع مردم کردستان در محکومیت جنایات اسرائیل در فلسطین

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج، ضمن محکوم کردن قتل‌عام فلسطینیان زیر بمباران و سلاح‌های مدرن اسرائیل غاصب و کشتن زنان و کودکان بی‌دفاع، اظهار کرد: روز گذشته مردم غیور، متدین و همیشه در صحنه کردستان با حضور خودجوش اقدامات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیست را محکوم کردند و نشان دادند در دفاع از دین و ارزش‌های آن همیشه در عرصه حاضر هستند و این نشانه ایمان و باور پاک مردم این استان است.

وی از مسجد و اماکن دینی به عنوان بهترین مکان برای آرامش دادن به روح و روان و حرکت به سمت معنویت نام برد و گفت: مساجد به حقیقت مکان و بیمارستانی به تمام معنا برای آرامش‌دادن به روح و روان انسان‌هاست.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: حضور مدیران در جمع مردم در نمازهای جمعه موجب افزایش حس اعتماد جامعه و همچنین شناخت بیشتر آنها از مشکلات موجود در جامعه می‌‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم تمام مسئولان و مدیران در نظام اسلامی با عزم جهادی در مسیر خدمت هرچه بیشتر به جامعه اسلامی حرکت و زمینه رفع مشکلات جامعه به ویژه اشتغال و ازدواج جوانان را فراهم سازند.

ماموستا رستمی تصریح کرد: دلی که به نور قرآن و ترس خدا پر نشود هرگز انسان را به سمت نور و سعادت هدایت نخواهد کرد.

وی از پیامبر اکرم اسلام به عنوان بزرگترین الگوی رحم و مهربانی نام برد و افزود: هرگز نباید اینگونه تصور کنیم که پیامبر(ص) انسانی همچون سایر جامعه بشری است چراکه آن حضرت اعجاز شده از سوی خداوند است.

امام جمعه سنندج در پایان خطبه‌ها اضافه کرد: ویروس کرونا زندگی بشریت را به بدترین شکل درگیرکرده است امیدواریم خداوند تبارک و تعالی هرچه زودتر شر این بیماری را از سر جامعه انسانی بکند و با نابود کردن دشمنان اسلام، صلح و سازش، وحدت و برادری و آرامش را به جهان اسلام بازگرداند.

انتهای پیام/2330/71/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول