اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تبدیل پارکینگ غیرمجاز شمال تهران به فضای سبز

شهردار منطقه یک اعلام کرد: پارکینگ غیر مجاز خودروهای توقیفی و تصادفی به مساحت ۶ هزار متر مربع، بنا به درخواست اهالی محله دارآباد تخلیه و به پهنه فضای سبز برگردانده شد.

تبدیل پارکینگ غیرمجاز شمال تهران به فضای سبز

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک درباره تخلیه پارکینگ غیرمجاز در شمال تهران اظهار داشت: این پارکینگ بیش از ۱۰ سال محل پارک خودرو های توقیفی و تصادفی با مالکیت خصوصی و در پهنه فضای سبز دارآباد بود که به دلیل آلودگی هوا، آلودگی صوتی و ایجاد منظر نا زیبای شهری باعث سلب آرامش اهالی این محله شده بود.

موسوی گفت: با پیگیری های قانونی و انجام اقدامات لازم توسط مدیریت شهری این منطقه و ادارات ذیربط، بهره بردار و مالک نسبت به تخلیه کامل این پارکینگ اقدام کردند.

وی افزود: بیش از یک هزار و ۵۰۰ خودرو در این زمین که مساحتی در حدود ۶ هزار متر مربع داشت متوقف بود که با تخلیه آن، مالک ملزم به اجرای طرحی متناسب با کاربری فضای سبز در آن شد.

موسوی تاکید کرد: اجرای طرح های محلی با هدف ارتقاء رضایتمندی شهروندان و جلب مشارکت آنها در تصمیم گیری و اجرای پروژه های شهری اجرا می شود که این اقدام توانست سبب رضایت مندی ساکنین دارآباد و به طبع منطقه یک شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول