اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

استکبار جهانی پشتیبان جنایات صهیونیست‌هاست/ مسلمانان برای نابودی رژیم صهیونیستی تلاش کنند

آیت‌الله نوری همدانی در پیامی ضمن حمایت از مقاومت مشروع و شجاعانه ملت فلسطین علیه اشغالگران صهیونیست، اعلام کرد: بی‌شک این جنایت خونین با پشتیبانی استکبارجهانی یعنی آمریکای جنایتکار و همپیمانان اروپایی او و با کمک و یا سکوت بعضی از کشورهای عربی و اسلامی منطقه در حال وقوع است.

استکبار جهانی پشتیبان جنایات صهیونیست‌هاست/ مسلمانان برای نابودی رژیم صهیونیستی تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام آیت الله نوری همدانی آمده است: این روزها جهان شاهد حوادثی است که قلب هرانسان آزاده‌ای را می‌آزارد. حملات مداوم رژیم غاصب و کودکش صهیونیست و به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم غزه باعث تأسف وتألم است.

در ادامه این پیام افزوده شده است: بی‌شک این جنایت خونین با پشتیبانی استکبارجهانی یعنی آمریکای جنایتکار و همپیمانان اروپایی او و با کمک و یا سکوت بعضی از کشورهای عربی  و اسلامی منطقه در حال وقوع است و سکوت مجامع بین المللی وحقوق بشری نیز بر سنگینی این جنایت افزوده است.

در بخش دیگری از این پیام خاطرنشان شده است: براین اساس لازم است ملت‌ها خصوصاً مسلمانان از حکومت‌های خود مطالبه‌گری ‌کرده تا وارد عرصه شوند و از حقوق ملت مظلوم فلسطین دفاع کنند و سرنوشت آنان را به خودشان بسپارند و به استمرار این رژیم غاصب و جعلی پایان دهند.

در پیام این مرجع تقلید تصریح شده است: امروز مسلمانان لازم است به هر کیفیت برای نابودی صهیونیست تلاش کنند، تردیدی نداریم به حول قوه الهی وعده پروردگار متعال محقق خواهد شد (سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ) و به فرموده رهبر معظم انقلاب در قدس شریف که قلب تپنده جهان اسلام است نمازخواهیم خواند.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایات از تمام مسلمانان خصوصاً سازمان‌های اسلامی می‌خواهم نسبت به این موضوع واکنش صریح و جدی نشان داده و به کمک مردم مظلوم فلسطین بشتابند.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول