اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مشارکت در انتخابات نوعی ورود به میدان جهاد و مبارزه است/ شهید سلیمی نمونه بارز یک مجاهد بود

‌مسوول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهداء شمالغرب گفت: حضور مردم در انتخابات پیش‌رو نوعی ورود به میدان مبارزه و جهاد است که دشمنان از این ظرفیت‌های مردم ایران ترس دارند.

مشارکت در انتخابات نوعی ورود به میدان جهاد و مبارزه است/ شهید سلیمی نمونه بارز یک مجاهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، حجت‌الاسلام احمد جلیلی عصر امروز در مراسم اولین سالگرد شهید شکیبا سلیمی در شهر سریش‌آباد اظهار داشت: شهدای گرانقدر استان کردستان و شهر سریش آباد مایه افتخار اسلام هستند و یاد و خاطره آنها گرامی باد.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره عروج شهید شکیبا سلیمی و همرزمانش افزود: شهدای گرانقدر اسلام با نفس و دشمن مبارزه کردند و نمونه این رشادت شهدا ،شهادت شهید شکیبا سلیمی است.

وی به ویژگی‌های شهید حاج شکیبا سلیمی اشاره کرد و افزود: ولایت پذیری، ولایتمداری و ولایت داری از ویژگی‌های او بود و همواره پایبند فرمان مقام معظم رهبری بود و آنرا سرلوحه وظایف مجموعه کاری خود قرار می‌داد.

وی در ادامه افزود: گمنامی و اخلاص شهید شکیبا سلیمی او را فردی متعهد بار آورده بود و به تمام فعالیت‌هایش که در راه خدا انجام می‌داد ایمان کامل داشت و به دنبال کسب خشنودی خداوند بود.

وی در ادامه تصریح کرد: مجاهدت و خستگی‌ناپذیری در تمام لحظه‌های شهید سلیمی برای خدمت در تامین امنیت  وجود داشت و هر آنچه که داشت در طبق اخلاص برای خدمت و ایجاد امنیت در مناطق مختلف کردستان گذاشته بود.

حجت الاسلام جلیلی در ادامه گفت: شهید سلیمی خالق امنیت در کردستان بود، او مجاهدی بود که خود را وقف خدمت کرده بود و جرات و جسارت او در ماموریت‌های مهم سپاه به خوبی در چهره‌اش نمایان بود.

وی در ادامه تصریح کرد: کسی که در راه خدا شهید می‌شود خداوند خیر دنیا و آخرت را به او عطا می‌کند و شهید سلیمی جزو این بندگان مخلص خداوند به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام جلیلی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی نیازمند فداکاری و پاسداری و مجاهدت برای سرکوب‌کردن توطئه‌های دشمنان است که این مقوله در افرادی چون شهید سلیمی به خوبی وجود دارد.

وی در ادامه گفت: حضور مردم در انتخابات پیش‌رو نوعی ورود به میدان مبارزه و جهاد است که دشمنان از این ظرفیت‌های مردم ایران ترس دارند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهداء تصریح کرد: حضور پر شور مردم در انتخابات مردم می‌تواند پشتوانه انقلاب اسلامی باشد لذا مردم باید به این مهم توجه داشته باشند.

به گفته حجت‌الاسلام جلیلی، ضرورت دارد مردم ضمن حضور گسترده در انتخابات، یک رئیس جمهور انقلابی و مردمی برای آینده و سرنوشت کشور انتخاب کنند.

وی ثمره خون شهید شکیبا سلیمی را آزادسازی بخشی از مناطق و ارتفاعات کردستان از دست دشمنان و عناصر ضدانقلاب دانست و گفت: امید است تمام مردم قدردان فداکاری و رشادت شهدای انقلاب اسلامی باشیم چرا که امنیت پایدار کشور مرهون خون آنها است.

گفتنی است؛ پاسدار شهید شکیبا سلیمی در سال‌های ۹۱ تا آبان‌ماه ۹۵ فرماندهی سپاه شهرستان سروآباد و از سال ۹۵ تا هشتم مردادماه ۹۸ فرماندهی سپاه شهرستان مریوان را برعهده داشت.

وی سال گذشته در این ایام در ماه مبارک رمضان در درگیری با اعضای گروهک‌های ضدانقلاب به همراه دو همرزم دیگرش به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۸۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول