اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

از لحاظ فنی شرایط خوبی داریم/ مسائل غیر فنی در زمین دخیل بود

سرمربی تیم بازارهای روز کوثر گفت: شرایط برای بازی با شهروند ساری از لحاظ کیفیت فنی خوب است، مشکل خاصی در این زمینه نداریم و امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی را انجام بدهیم و حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

از لحاظ فنی شرایط خوبی داریم/ مسائل غیر فنی در زمین دخیل بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، داوود توسل عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی مقابل شهروند ساری در خصوص شرایط بازی فردا اظهار داشت: شرایط برای بازی با شهروند ساری از لحاظ کیفیت فنی خوب است، مشکل خاصی در این زمینه نداریم و امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی را انجام بدهیم و حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی بازارهای روز کوثر ادامه‌داد: بازی سختی است بر خلاف این تصور که شهروند انگیزه‌ای ندارد ولی با فراغ بال و آرامش بیشتری نسبت به ما بازی می‌کند و این فرصت را دارند که ثابت کنند در دور دوم تیم خوبی بوده‌اند و توانسته‌اند از لحاظ کیفی متحول بشوند؛ تمام سعیمان را می‌کنیم بازی خوبی انجام دهیم و حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

وی افزود: سعی کردیم تمرکزمان را روی بازی اصفهان بگذاریم و روی بازی بهبهان تمرکزی نداریم هرچند که نیم‌نگاهی داریم چون حتی اگر ما حداکثر امتیاز را هم کسب کنیم ولی تیم اهورا بتواند ایمان شیراز را شکست دهد پیروزی ما تاثیری نخواهد داشت.

توسل در خصوص محرمان و مصدومان گفت: محروم نداریم ولی از چند هفته گذشته مصدوم داریم، نوید بخش دروازبان تیم مصدوم است و ۲ بازیکن هم که شرایط جسمی مساعد در طی هفته‌های قبل نداشتند به تیم اضافه شدند ولی هنوز به عملکرد صد در صدی نرسیده‌اند.

سرمربی کوثر خاطر نشان کرد: ما تلاشمان را می‌کنیم که فردا با امیدی که به بازی شیراز و بهبهان داریم بتوانیم در لیگ بمانیم ولی هر اتفاقی بیفتد مشیت الهی است و ما تمام تلاشمان را انجام داده‌ایم.

وی در خصوص شرایط تیم در این فصل بیان داشت: تیم کوثر در فصلی که گذشت با شرایطی که داشت وارد مسابقات شد، امیدوار بودیم بتوانیم تیم را در مرحله اول حفظ کنیم که این اتفاق رخ نداد و تیم به مرحله پلی‌آف سقوط کرد؛ در این مرحله هم شرایطی ما انتظار داشتیم فراهم نبود و مسائلی به غیر از مسائل فنی در زمین دخیل بود، هرچند قبول دارم در مسائل فنی پر فراز و نشیب بودیم ولی فکر هم نمی‌کنم تمام اوضاع و شرایط داوری به نفع ما بوده باشد و از این نظر آسیب زیادی دیدیم.

توسل در خصوص شرایط تیم در فصل آینده اشاره کرد: بحث لیگ آینده را به سهام‌داران باشگاه واگذار می‌کنم، مالکین در این مورد تصمیم‌گیری می‌کنند و به من اعلام می‌کنند؛ بهتر بود که در لیگ می‌ماندیم و دوستان دل‌سرد نمی‌شدند و با امیدواری بیشتری به ورزش ادامه می‌دادیم ولی در‌مورد این اتفاق فردا تصمیم‌گیری می‌کنیم که اگر ماندگار شویم امیدها و رویاهای بهتری را می‌توانیم برای تیم و مجموعه کوثر در نظر بگیریم.

سرمربی کوثر در پایان افزود: امیدوارم که در هرصورت چشم‌انداز و هدفی که مجموع باشگاه‌های کوثر به آن نیت به ورزش ورود پیدا کردند ادامه ادامه‌ داشته باشد حتی در صورتی که نتوانستیم سهمیه را در لیگ برتر حفظ کنیم، دوستان به این جمع‌بندی برسند که ورود به ورزش یک بحث بلند مدت است و با حمایت‌هایی که می‌شوند بتوانند این تیم را به لیگ‌برتر برسانند و در زمینه‌های گسترده ورزشی در بخش‌های دیگر‌ ورزش هم ورود‌ پیدا‌ کنند؛ تشکر‌می‌کنم با تمام مشکلاتی که‌ بود ثبات مدیریتی را حفظ کردند اجازه دادند‌ تیم در شرایط مناسبی کار کند.

به دنبال ارائه بازی پاک هستیم

مسعود نجاریان در رابطه با آخرین وضعیت تیم شهروند ساری پیش از بازی با بازار روز کوثر بیان داشت: وضعیت خوبی داریم و آماده بازی با کوثر اصفهان هستیم؛ قطعا تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم برای این بازی، مانند ۵ بازی قبل که با تمام توان و انرژی بازی کردیم با این که چند‌ بازیکن مصدوم داریم برای این بازی ولی به دنبال بازی پاک هستیم، هر تیم خودش سرنوشتش را رقم می‌زند.

سرمربی شهروند ساری ادامه داد: فعلا‌ که‌ این فصل هنوز به پایان نرسیده، شرایط تیم شهروند هم در‌ رابطه با  فصل آینده هنوز مشخص نیست؛ به دلیل مسابقات جام‌جهانی که‌ در پیش داریم و همه‌ تیم‌ها را درگیر این قضیه کرده.

وی در خصوص شرایط تیم در فصل آینده افزود: برای فصل بعد به جز ۲ یا ۳ تیم که همیشه شرایط خوبی از لحاظ مالی دارند بقیه تیم‌ها از این نظر دچار مشکل هستند، سازمان لیگ‌فرصتی را بدهد تا تیم‌ها زمانی را داشته باشند تا اسپانسر خوب و تیم خوبی جمع کنند و راهی مسابقات کنند تا لیگ با کیفت‌تری داشته باشیم 

نجاریان در پایان خاطر نشان کرد: برای بازی فردا شرایط خوبی داریم؛ شایعاتی که درمورد کمک مالی به این تیم از طرف مسوولان شهر شده بود، شایعاتی بود که از ۳ بازی اخیر اتفاق افتاده بود که هدفشان فقط ضربه زدن به تیم بود ولی با تلاش بازیکنان تمرکز تیم از بین نرفت و توانستیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

انتهای پیام /۶۳۱۲۶/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول