اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

پروژه آبرسانی به سربنان زرند پس ۱۲ سال بهره‌برداری می‌شود

فرماندار زرند گفت: پس از ۱۲ سال وضعیت بحرانی و تنش کم‌آبی، پروژه آبرسانی به مجتمع سربنان زرند تا پایان خردادماه بهره‌برداری می‌شود.

پروژه آبرسانی به سربنان زرند پس ۱۲ سال بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، با دعوت و پیگیری علی صادق‌زاده فرماندار شهرستان، محمد طاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان در سفر یکروزه به زرند از برخی مناطق و روستاهای کم آب با وضعیت بحرانی از توابع بخش مرکزی زرند، بازدید کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان در بازدید از پروژه آبرسانی به مجتمع سربنان، با بیان اینکه این پروژه بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: پروژه آبرسانی به سربنان با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان با قوت و شدت بیشتر با توجه به شروع فصل تابستان، در دست اقدام است.

محمد طاهری همچنین در بازدید از روستاهای هنجروئیه و بابعبدان ضمن دستور مؤکد بر افزایش تعداد تانکرهای آبرسانی سیار به این روستاها، تصریح کرد: به‌زودی با بهره‌برداری از پروژه سربنان، مشکل کم‌آبی در روستاهای هنجروئیه و بابعبدان با انتقال آب و شارژ منابع از چاه دشتخاک، به طور کامل برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم نجیب و متدین هم استانی باید همچنان صرفه‌جویی را خصوصا در بحث آب شرب، سرلوحه خود قرار دهند، یادآور شد: امسال در برخی از مناطق استان کرمان و شهرستان زرند، تابستان بسیار سختی را در پیش رو خواهیم داشت.

طاهری افزود: امیدواریم با برنامه ریزی های کوتاه مدت و اجرای عملیات های اضطراری آبرسانی به مناطق روستایی زرند، تابستان پیش رو را با کمترین مشکل و تنش آبی پشت سر  بگذاریم.

علی صادق‌زاده فرماندار زرند نیز با اشاره به وضعیت بحرانی و مسائل و مشکلات تنش کم‌آبی در دهستان سربنان از توابع بخش مرکزی زرند، از بهره‌برداری پروژه آبرسانی به مجتمع سربنان تا پایان خردادماه سال جاری و رفع مشکل کم‌آبی در این منطقه پس از ۱۲ سال خبر داد.

وی در پایان همکاری و همراهی همشهریان را در بحث صرفه‌جویی آب را بسیار ضروری و با اهمیت دانست.

انتهای پیام/۸۰۰۲۲/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول