اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

روند ابتلا به کرونا در مهدی‌شهر بحرانی است

فرماندار مهدی‌شهر گفت: روند ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

روند ابتلا به کرونا در مهدی‌شهر بحرانی است

عبدالرضا میقانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مهدی‌شهر اظهار کرد: با توجه به کاهش محدودیت‌ها و نارنجی شدن وضع شهرستان مهدی‌شهر و همچنین اجرای واکسیناسیون عمومی، متأسفانه شاهد عادی‌انگاری مردم و افزایش دورهمی‌ها و برگزاری مراسم عروسی و عزا و همچنین مراسم مذهبی هستیم و این امر موجب افزایش آمار ابتلا ویروس کرونا در شهرستان شده است.

فرماندار مهدی‌شهر ادامه داد: متأسفانه آمار ابتلای قطعی به کرونا در این شهرستان نسبت به ماه‌های گذشته به بیشترین میزان خود رسیده است.

وی افزود: درحالی‌که شاهد کاهش روند ابتلا به ویروس کرونا در کشور هستیم؛ اما اگر روند به همین جهت پیش برود، شهرستان مهدی‌شهر در چند روز آینده جزو شهرستان‌های قرمز کشور خواهد شد و به‌ناچار مجبور به اعمال محدودیت‌های گسترده و تعطیلی در شهرستان خواهیم بود.

فرماندار مهدی‌شهر ادامه داد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان به‌شدت کاهش پیدا کرده است و زدن ماسک و همچنین فاصله‌گذاری توسط مردم کمتر رعایت می‌شود و شاهد عادی‌انگاری مردم هستیم.

میقانی گفت: از مردم شهرستان مهدی‌شهر می‌خواهیم هرچه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از هرگونه دورهمی و رفت و آمدهای خانوادگی، برگزاری مراسم شادی و عزا و هرگونه مراسم مذهبی به‌شدت خودداری کنند.

وی بیان کرد: کسانی که داغدار نزدیکان و آشنایان خود هستند از هرگونه تجمع در آرماستان‌های شهرستان مهدی‌شهر به‌شدت پرهیز کرده و کمک به نیازمندان و امور خیریه را جایگزین برگزاری مراسم عزا کنند.

فرماندار مهدی‌شهر تصریح کرد: از اصناف این شهرستان نیز خواهشمندم پروتکل‌های بهداشتی مربوطه را بیش از پیش رعایت کرده و در حد امکان از ایجاد تجمع در واحدهای تجاری خود جلوگیری کنند.

میقانی با بیان اینکه مردم در صورت داشتن هرگونه علائم در اولین فرصت به مراکز بهداشت مراجعه و خود را در منازل خود قرنطینه کنند، افزود: از مردم می‌خواهیم بیش از پیش پروتکل‌ها را رعایت کرده تا مجبور نشویم که محدودیت‌ها را دوباره از سر بگیریم و موجب تعطیلی‌های گسترده در شهرستان شویم.

وی خاطرنشان کرد: امید داریم با همکاری و همیاری مردم شهرستان مهدی‌شهر بتوانیم هرچه زودتر بر این بیماری غلبه کنیم و از این آزمون الهی سربلند بیرون بیاییم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول