اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

قول استاندار کرمان برای پیگیری تامین اعتبار بیمارستان‌های جنوب استان

استاندار کرمان از پیگیری برای تامین اعتبار در حوزه بیمارستان‌ها از طریق سازمان برنامه و بودجه خبر داد و گفت: بیمارستان عنبرآباد در اولویت خواهد بود و قصدمان این است که اجازه ندهیم پروژه تعطیل شود.

قول استاندار کرمان برای پیگیری تامین اعتبار بیمارستان‌های جنوب استان

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، استاندار کرمان شامگاه چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه در ادامه سفر خود به شهرستان‌های جنوبی استان کرمان از روستای سرجنگل عشایر، پل ارتباطی روستای کلجگ و نرگسان در شهرستان عنبرآباد بازدید کرد.

در این بازدید که فرماندار و مدیران مرتبط استانی و شهرستان حضور داشتند، درخواست‌های مردمی مطرح و نحوه تامین اعتبار و تامین زیرساخت‌ها بررسی شد.

استاندار کرمان همچنین در جلسه‌ای با حضور تعدادی از مدیران استانی و شهرستان عنبرآباد در روستای استارم از توابع بخش جبالبارز جنوبی پای صحبت اهالی و دهیاران روستا و روستاهای همجوار نشست.

تکمیل راههای روستایی، تامین فیبرنوری، آب آشامیدنی بهداشتی و طرح‌های آبخیزداری مهمترین خواسته اهالی بود.

استاندار کرمان در این خصوص تصریح کرد: در حد توان از طریق اعتبارات استانی برای رفع مشکلات و فراهم شدن حداقل زیرساخت‌ها برنامه‌ریزی می‌شود.

علی‌زینی‌وند ادامه داد: در زمینه آبرسانی نیز طی سال‌های اخیر اقداماتی صورت گرفته و مجتمع‌های آبی ایجاد شده و در حال پیشرفت هستند.  با سپاه هم تفاهم نامه‌ای در دست اجرا داریم که از توانمندی آنها هم بهره بگیریم و تا جای ممکن بخشی از مشکل آب را برطرف کنیم.

استاندار کرمان گفت: در خصوص فیبر نوری و بهداشت و مسکن روستایی نیز برنامه‌های مدونی باید دیده شود. دسته‌بندی و اولویت‌بندی از مشکلات انجام داده و در بودجه امسال یا آینده مورد توجه مسؤولان خواهند بود..

زینی‌وند همچنین از پیگیری برای تامین اعتبار در حوزه بیمارستان‌ها از طریق سازمان برنامه و بودجه خبر داد و گفت: بیمارستان عنبرآباد در اولویت خواهد بود و قصدمان این است که اجازه ندهیم پروژه تعطیل شود.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول