اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

سردار سپهر: صهیونیست‌ها جز زبان زور نمی‌فهمند/ لرزه موشک‌های مقاومت بر نقاط مختلف اسرائیل

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه موشک‌های مقاومت، قادر است تمام نقاط اسراییل را به لرزه درآورد، گفت: این صهیونیست‌ها جز زبان زور نمی‌فهمند، چراکه آن‌ها سال‌هاست هرچه سازمان ملل نسبت به مسئله فلسطینی علیه اسراییل قطعنامه می‌فرستد، آن‌ها رد کرده‌اند.

سردار سپهر: صهیونیست‌ها جز زبان زور نمی‌فهمند/ لرزه موشک‌های مقاومت بر نقاط مختلف اسرائیل

  به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار محمدحسین سپهر عصر امروز در اجتماع مردم مشهد در حمایت از مقاومت فلسطین که در میدان شهدای مشهد برگزار شد، اظهار کرد: دلیل اصلی تأسیس رژیم غاصب صهیونیستی، مبارزه با تمدن‌های توحیدی و به‌ویژه اسلام ناب بود.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با فروپاشاندن امپراتوری بزرگ اسلامی عثمانی و تکه‌تکه کردن کشورهای اسلامی، نطفه ناپاک اسرائیل غاصب را بر سرزمین تمدن‌های توحیدی بنا نهادند.

وی عنوان کرد: این غصب و جنایت بزرگ با آدم کشی، ترور، وحشت، کودک کشی، کودک سوزی و تخریب خانمان مردم فلسطین صورت گرفت.

سردار سپهر افزود: بزرگ‌ترین صحنه جنایاتی که در طول تاریخ ثبت‌شده است، مربوط به جنایاتی است که استکبار انگلیسی و اروپایی بر قدس عزیز و فلسطین با بنا نهادن اسرائیل تحمیل کرده‌اند.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح بابیان اینکه سابقه خلق وحشت، ترور، ظلم و جنایت در کشورهای اسلامی، مربوط به اسرائیل غاصب است، گفت: مبارزه با دین و مسلمین، ایجاد اختلاف در بین مسلمانان، تجاوز به حقوق کشورهای اسلامی، ترور، وحشت، ترویج فساد و فحشا از قوانین حاکم بر صهیونیست جهانی بوده و هست.

وی اضافه کرد: اختلاف بین ملت‌ها، دولت‌ها، مشکلات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، امنیتی، اجتماعی، اخلاقی از رژیم ناپاک اسرائیل در کشورهای اسلامی به وجود آمده است.

سردار سپهر افزود: خلق وهابیت تکفیری، بهاییت و مذاهب خودساخته و جعلی، تولید و ساخت تفکر داعشی و ده‌ها عمل قبیح و زشتی به نام اسلام توسط جریان‌های صهیونیستی در مرکز جهان اسلام به‌وسیله و پشتیبانی استکبار و با مسئولیت رژیم غاصب اسرائیل شکل‌گرفته است.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: تلاش برای توسعه سرزمینی اسرائیل و برای توسعه ددمنشانه این رژیم غاصب سال‌های زیادی است که با پشتیبانی استکبار جهانی در اروپا و امریکا و با حمایت و سکوت و همراهی کشورهای مرتجع و سردمداران اسیر دست اسرائیل که در کشورهای اسلامی زندگی می‌کنند عرصه را بر مجاهدین و مردم فلسطین تنگ کرده است.

تلاش۷۰ ساله برای تغییر اراده جوانان و نوجوانان نسل جدید

وی بابیان اینکه بیش از ۷۰ سال است که تلاش می‌کنند فکر اندیشه باور و ذهن حاکمان و مسلمان کشورهای اسلامی را تسلیم اراده‌های خود کنند، گفت: بیش از  هفت دهه است که تلاش می‌کنند تا اراده جوانان و نوجوان نسل جدید در فلسطین، عراق سوریه را تغییر بدهند تا دیگرکسی مرگ بر اسرائیل نگوید و کسی سودای تشکیل مجدد حکومت مسلمان فلسطین را در سر نداشته باشد.

سردار سپهر گفت: اما امروز شاهدیم نسل جوان و نوجوان فلسطین یک جهاد بزرگ همه‌جانبه را علیه تمام صهیونیست بین‌الملل در مبارزه و جهاد اخیر خود شروع کرده است.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: پیام بزرگ انقلاب اسلامی به جهان اسلام، مقاومت، ایستادگی، نترسیدن، جهاد، مبارزه، خستگی‌ناپذیری است و این فرهنگ امروز به برکت نظام اسلامی جهان را تسخیر کرده است.

وی ادامه داد: یکی از بزرگ‌ترین تدابیر استکبار جهانی تأمین امنیت رژیم صهیونیستی است، امروز شاهدیم که این رژیم دیگر امنیتی ندارد و  نظریه‌پردازان بزرگ اذعان می‌کنند که قبل از پایان سال ۲۰۲۲ تسلیم اراده‌های مجاهدان و مردم فلسطین خواهد شد.

اذعان ۲۰ اندیشکده  بزرگ اروپایی و آمریکایی به فروپاشی اسراییل و آمریکا  

سردار سپهر افزود: ۲۰ اندیشکده و پژوهشکده بزرگ اروپایی آمریکایی اذعان دارند اسراییل و آمریکا در حال فروپاشی است و این جز با پیروزی‌های جریان و تفکر اسلامی و مقاومت در غرب آسیا و صدور آن به جهان نیست.

وی اضافه کرد: امروز برای دفاع از مبارزان فلسطینی در ۳۰ کشور امریکا تظاهرات به نفع مردم فلسطین و محکوم کردن اسرائیل، امریکا و انگلیس صورت گرفته است، در کشورهای بزرگ اروپایی و آسیایی و آفریقایی امروز مردم شعار مرگ بر اسراییل سر می‌دهند.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح بابیان اینکه در جنگ اعراب و اسرائیل ظرف ۶ روز اسراییل، ارتش‌های بزرگ عربی را شکست داد، بیان کرد: در ۷۰ سال گذشته هر موقع این رژیم غاصب اراده کرد، به کشورهای همسایه خود تجاوز کرد و شروع‌کننده عملیات علیه کشورها و گروه‌های اسلامی در هفت دهه گذشته بوده است.

وی گفت: ۸۲ کشور از جریان موردحمایت صهیونیست‌ها در برابر اراده ایمانی مردم جبهه مقاومت شکست خوردند. در یک ماه گذشته، انفجار مهم‌ترین تأسیسات حساس نظامی در سرزمین‌های اشغالی اسراییل, آتش‌سوزی مهیب در تأسیسات هسته‌ای و نظامی حیفا، شکست گنبد پرطمطراق آهنی و نابودی دیوار پدافند اطراف اسراییل توسط موشک‌های مقاومت، نابودی گروهای تکفیری، ارتقای توان دفاعی موشکی مردم مسلمان مقاوم فلسطین صورت گرفته است و  موشک‌های مقاومت، قادر است تمام نقاط اسراییلی به لرزه در آورد.

شلیک ۳ هزار موشک بر اسرائیل غاصب و شهرک‌نشین‌های متجاوز 

سردار سپهر گفت:  تا شب پیش بیش از ۳ هزار موشک بر سر اسراییل غاصب و شهرک‌نشین‌های متجاوز و تأسیسات آن‌ها وارد آمده است.

وی یادآور شد: این صحبت نتانیاهو در کنگره آمریکاست که دشمن می‌گوید امروز از تنگه خیبر در عربستان تا تنگه جبل‌الطارق در مراکش تحول و دگرگونی عمیقی در حال وقوع است، این لرزه ویرانگر یادآور انقلاب سال ۱۹۷۹ ایران است. به هر سو می‌نگرم خمینی و خامنه‌ای را می‌بینم.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: این اعتراف نخست‌وزیر اسرائیل جنایتکار است که به هر سو می‌نگرم خیمه‌های امامین انقلاب را می‌بینم که پشت جبهه‌های اسراییل برپاشده است.

وی بیان کرد: اطلاعیه رسمی پایگاه خبررسانی رژیم صهیونیست می‌گوید که امروز اسراییل ازنظر اجتماعی در وضعیت بحرانی در قرار دارد، بر کسی پوشیده نیست که اسرائیل به مقصدی نامعلوم می‌رود. شکاف‌های اجتماعی در حال گسترش هستند، دولت‌ها سریعاً ظهور و سقوط می‌کنند. آن‌ها در دوره‌ای به سر می‌بریم که همه دنیا حس ضد یهودیت نسبت به آن‌ها دارند. در کشورهای مختلف در دنیا علیه آن‌ها  تظاهرات راه می‌اندازند.

استفاده رزمندگان فلسطینی از موشک و پهپاد و سلاح‌های دریایی به‌جای سنگ

سردار سپهر بابیان اینکه معادله جنگ فرق کرده است، گفت: دیگر رزمندگان فلسطینی سنگ ندارند، موشک و پهپاد و سلاح‌های دریایی دارند. امروز این‌ها دارای امکانات پدافندی و مخابراتی و امکانات پیشرفته نظامی هستند. امروز تمام گروه‌های مقاومت همبستگی دارند.

وی با اشاره به اینکه امروز جوانان و نوجوانان نسل جدید فلسطین قوی‌تر از نسل‌های گذشته در صحنه مبارزه ایستاده‌اند، ابراز کرد: امروز رهبران جبهه مقاومت به امام المسلمین خود، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای نامه می‌نویسند.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: این صهیونیست‌ها جز زبان زور نمی‌فهمند. سال‌هاست هرچه سازمان  ملل نسبت به مسئله فلسطینی علیه اسراییل قطعنامه می‌فرستد، این‌ها را رد کرده‌اند.

وی ادامه داد: ما امروز در شرایطی هستیم که باید برای تداوم دفاع و حمایت همه‌جانبه از جبهه‌های مقاومت و مبارزه علیه اسراییل، ام القرای جهان اسلام، ایران عزیز را توجه کنیم. اقتدار ببخشیم.

حضور مردم پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان استکبار است

سردار سپهر با تأکید بر تأثیر حضور مردم در صحنه انتخابات بر اقتدار ایران گفت: امروز با حضور در پای صندوق‌های انتخابات ریاست جمهوری به‌عنوان یک مؤلفه اقتدار آفرین و مقبولیت بخش در دنیا، باید آگاهانه، انتخاب ریاست جمهوری انقلابی، جهادی را داشته باشیم و حضور مردم پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان استکبار است و اگر جهان اسلام و ام‌القری اسلام را به‌وسیله مقاومت، ایستادگی، بصیرت، معنویت را قوی نکنیم، ما قادر نخواهیم بود در حمایت از جبهه مقاومت و رزمندگان فلسطینی وظیفه تاریخی خود را عمل کنیم.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: امیدواریم مسئولین، شخصیت‌ها، نخبگان و کسانی که امروز قادر به حمایت و هدایت مردم هستند در اقصی نقاط ایران اسلامی تلاش کنند تا در انتخابات آینده سرافراز و موفق و پیروز باشیم.

انتهای پیام/۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول