اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

روحانیان در گروه‌های جهادی به مردم خدمت می‌کنند

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: روحانیان همواره در راه مردم حرکت کرده و این روزها در گروه‌های جهادی به مردم خدمت می‌کنند.

روحانیان در گروه‌های جهادی به مردم خدمت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان سمنان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اظهار کرد: خدمات‌رسانی روحانیان همواره در جامعه مشهود بوده است و این روزها و با توجه به شرایط خاص ویروس کرونا، این تلاش‌ها گسترش یافته است.

او گفت: روحانیان تلاش دارند تا به گروه‌های مختلف مردم خدمت کنند و از همین رو، در قالب گروه‌های جهادی و انقلابی سازماندهی‌شده و در حال کوشش هستند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با اشاره به شرایط حساس و محدودیت‌های کرونایی که این روزها در کشور اعمال می‌شود، برنامه‌ریزی‌های ابتکاری در زمینه خدمت‌رسانی روحانیان به مردم را در این شرایط امری بسیار مهم دانست.

حاج‌علی‌اکبری، اعتلای فرهنگی کشور را نیازمند مجاهدت‌ها و تلاش‌های بیشتر و دائمی همه روحانیان و امامان جمعه دانست و گفت: گفتمان ولایت باید در سراسر کشور با تلاش ائمه جمعه و روحانیان گسترش یابد و مسائل فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

او مدیریت فرهنگی، گفتمان‌سازی، راهبری و هدایت فرهنگی را از وظایف مهم ائمه جمعه در سراسر کشور دانست و بیان کرد: روحانیان باید در این مسیر پرقدرت‌تر از قبل عمل کنند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول