اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

«صادق کرمیار» در رمان جدیدش سراغ فساد اداری رفت

«شیدایی» به قلم صادق کرمیار توسط انتشارات کتاب جمکران به چاپ رسیده است. کرمیار در شیدایی به سراغ یک پرونده جنجالی رفته است.

«صادق کرمیار» در رمان جدیدش سراغ فساد اداری رفت

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، پس از همکاری انتشارات کتاب جمکران با صادق کرمیار و خلق اثر موفق «مستوری»، این بار و در همکاری مشترکی دیگر «شیدایی» روانه بازار نشر شد.

«شیدایی» جدیدترین اثر صادق کرمیار، روایت آدم‌هایی است که بهترین سال‌های جوانیشان را در جنگ گذرانده‌اند، ولی سرنوشتشان برای همیشه زیر سایه‌ جنگ باقی مانده است. آدم‌هایی که تلاش می‌کنند با آثار مختلف و سخت جنگ کنار بیایند اما در مرامشان نیست که  خودشان را با قواعد و زد و بندهای زندگی امروز وفق بدهند. برای این  آدم‌ها، قصه‌های جنگ پایانی ندارد.

«شیدایی» به قلم صادق کرمیار توسط انتشارات کتاب جمکران به چاپ رسیده است. کرمیار در شیدایی سراغ یک پرونده جنجالی رفته است. ماجرایی چالشی که قربانیان آن نوزادان معصوم و بی‌گناه هستند و داستان این پرونده جنجالی را در قالب روایتی عاشقانه و دلهره‌آور بیان کرده است.

داستانی از فساد اداری و رازهای پشت پرده‌ای که باید آشکار شوند و آدم‌هایی که باید به آرامش برسند، اما پی بردن به حقیقت و آشکار کردن رازهایی که وجود دارد بسیار دردناک است و برملا شدنشان جنجالی بزرگ می‌آفریند.

«شیدایی» تازه‌ترین اثر صادق کرمیار با طرح جلدی از محمدتقی پور در ۲۲۰ صفحه و با قیمت ۳۶ هزار تومان توسط انتشارات کتاب جمکران روانه بازار نشر شد. هم اکنون این کتاب در سایت کتاب جمکران و با امضای نویسنده قابل پیش خرید است.

برشی از کتاب:

یک باره درد در درونش پیچید، دردی که در طول عمرش تجربه نکرده بود، این چه دردی است که...
زنان اطراف از جیغ ناگهانی و ناخواسته مینا به سراغش رفتند، خادمان هم آمدند و کمی بعد برانکاردی آوردند. همین که چشمش به برانکار افتاد، تمام همهمه زنان خاموش شد. مینا را از حرم بردند...

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول