اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

فارس من|تبدیل وضعیت کارکنان شرکت تولید برق آذربایجان‌غربی به جلسه بعد موکول شد

تبدیل وضعیت کارکنان شرکت تولید برق آذربایجان‌غربی به دلیل ناکافی بودن مدارک مستندات ارائه شده از سوی شرکت برق و کارکنان این شرکت، به جلسه بعدی موکول شد.

فارس من|تبدیل وضعیت کارکنان شرکت تولید برق آذربایجان‌غربی به جلسه بعد موکول شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جمعی از کارکنان شرکتی شرکت تولید نیروی برق آذربایجان غربی موضوعی با عنوان "پیگیر مطالبات پرسنل شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان‌غربی باشید "، در سامانه فارس من به ثبت رساندند که این نیروهای شرکتی خواهان پیگیری خبرگزاری فارس در خصوص افزایش ناکافی حقوق پرسنل، توقف تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، عدم یکسان‌سازی بین پرسنل، کمترین دریافتی در بین نیروگاه‌های کشور مربوط به شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان غربی بودند که طی پیگیری خبرنگار فارس در ارومیه، شرکت تولید نیروی برق آذربایجان غربی در پاسخ به این سوالات، اعلام کرد که تمامی این مشکلات در دست بررسی بوده و جلسه‌ای مشترک به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل می‌شود.

با پیگیری خبرنگار خبرگزاری فارس، اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی عنوان کرد که مستندات لازم توسط شرکت تولید نیروی برق استان و نمایندگان کارکنان شرکتی این شرکت ناکافی بوده و منتظر تکمیل مدارک و مستندات در این زمینه هستیم.

براساس اعلام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی در جلسه سه جانبه شرکت برق، کارکنان و اداره کل کار استان، شرایط کارکنان این شرکت از نظر میزان حقوق، مزایا و تعیین تکلیف نیروهای شرکتی بررسی و به دلیل کافی نبودن مستندات، بررسی موضوع به جلسه دیگر موکول شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول