اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

آغاز راهپیمایی خودجوش مردم گرگان در حمایت از مردم فلسطین+تصاویر

صدای رسای مردم گرگان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه در پی محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس پرخروش‌تر شد.

آغاز راهپیمایی خودجوش مردم گرگان در حمایت از مردم فلسطین+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، تظاهرات مردمی در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین و غزه صبح امروز از محل چهارراه میدان به سمت میدان شهرداری گرگان در حال برگزاری است مردم ولایتمدار گرگان در پی محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس پرخروش‌تر از گذشته به میدان آمدند و صدای استکبارستیزی آنها رساتر از گذشته بلند شد.

این تظاهرات خودجوش مردمی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گرگان به اجرا درآمد و شعار دهندگان فریاد استکبارستیزی را با مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

 

تعدادی از مردم با در دست داشتن پرچم فلسطین به جنایات رژیم کودک کش صهیونیست واکنش نشان دادند و با آنکه اطلاع رسانی چندانی در این زمینه صورت نگرفته بود اما مردم ولایتمدار گرگان در این تظاهرات خوب ظاهر شدند ؛ بلندگوها نیز یک صدا به این شور و نشاط دامن زدند، پیام مردم این بود که نتیجه مقاومت قطعا پیروزی است و عاقبت جبهه باطل همیشه زوال و ناکامی خواهد بود.

فرماندار گرگان نیز با اشاره به تظاهرات مردمی سراسر کشور از جمله این شهرستان در حمایت از مردم فلسطین گفت: در روزهایی که شاهدیم رژیم کودک کش اسرائیل حمله‌هایی ناجوانمردانه به مناطق مسکونی غزه دارد وظیفه هر مسلمان و انسانی است که از مظلومیت فلسطین دفاع کند.

محمد حمیدی دفاع از اعتقادات و برنامه‌های فلسطین را مهم خواند و تصریح کرد: ما هم به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین با توجه به شرایط کرونایی که در آن قرار داریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه تجمیعی در سطح شهرستان گرگان داریم.

وی افزود: هر چند ممکن است در این تجمع و تظاهرات مردمی تعداد کمی از شهروندان حضور پیدا کنند اما این تعداد، نماینده بخش اعظمی از جامعه هستند.

حمیدی تبیین واقعیت‌های موجود در فلسطین با استفاده از ظرفیت مجازی را مهم خواند و گفت: فضای مجازی ابزار خوبی برای انعکاس اتفاقات است حمایت از مردم مظلوم فلسطین باید به گوش جهانیان برسد.

این خبر در حال تکمیل شدن است...
انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول