اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

۱۳۴شعبه اخذ رای در رودان دایر می شود

فرماندار رودان برگزاری انتخابات در کشور را برنامه‌ای ملی مهم و سرنوشت‌ساز دانست و گفت: برای جمع‌آوری آرای مردم این شهرستان ۱۳۴ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده‌ است.

۱۳۴شعبه اخذ رای در رودان دایر می شود

مصطفی غلامپور صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رودان افزود: از این تعداد، ۹۲ شعبه ثابت و ۴۲ شعبه نیز سیار می باشند.

وی با بیان اینکه تعداد شعب اخذ رای شهرستان رودان ۶ درصد افزایش یافته است گفت: ۴۷ شعبه ثابت و ۱۱ شعبه سیار نیز در شهر رودان و بخش مرکزی شهرستان دایر خواهد شد.

غلامپور ادامه داد: بخش رودخانه با ۵ شعبه ثابت و ۳۱ شعبه سیار بیشتر تعداد شعب اخذ رای سیار شهرستان را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: در بخش جغین نیز اخذ رای در ۲۱ شعبه ثابت و در بخش بیکاه نیز در ۱۹ شعبه ثابت انجام خواهد شد.

فرماندار رودان تصریح کرد: اجرای پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، پوشش مناسب خدمات ارتباطی و امنیت از مهمترین مؤلفه‌های تأثیرگذار در انتخاب و تعیین محل شعب اخذ رأی بوده است.

وی  با بیان اینکه عوامل دست اندرکار طبق قانون با جدیت وظایف شان را برای برگزاری انتخاباتی پرشور، حداکثری، سالم و قانونمند انجام می‌دهند، یادآور شد: اولویت کار ایجاد زمینه برای مشارکت فعال تمامی اقشار در پای صندوق‌های اخذ رای است.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان رودان در پایان تصریح کرد:  برگزاری انتخابات حداکثری با مشارکت بالای مردم از اهمیت بسزایی برخوردار است و همه باید با همبستگی در چارچوب قانون زمینه‌ساز باشکوه این رخداد ملی در روز ۲۸ خرداد باشند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول