اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین نشان‌دهنده اوج خفت و خاری آنان است

یکی از علمای اهل‌سنت هرمزگان گفت: اقدام رذیلانه صهیونیست‌ها در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و ستمدیده در غزه، نشان دهنده خفت و خواری این رژیم نامشروع است.

جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین نشان‌دهنده اوج خفت و خاری آنان است

شیخ محمد صالح امینی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: طی روزهای اخیر رژیم منحوس و کودکش صهیونیستی با حمایت مستکبرین عالم اقدام رذیلانه ای را علیه مردم مظلوم ستمدیده در غزه آغاز نموده که نشان دهنده خفت و خاری این رژیم نامشروع  است.

وی افزود: آنچه برای همگان مسلم است این رژیم جعلی با حمله به مردم غزه و به شهادت رساندن زنان و کودکان بی گناه و هتک  حرمت قبله اول مسلمانان برگ دیگری از خوی وحشی گری خود را به نمایش گذاشت.

این روحانی برجسته جنوب کشور و امام جمعه شهر طبل ادامه داد: مساله دفاع از مردم مسلمان فلسطین آنچنان که در کلام مقام معظم رهبری آمده یک مساله اساسی و یک فریضه است.

شیخ محمد صالح امینی بیان داشت: حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به نمازگزاران فلسطینی و اخراج آنان از خانه خود نشان از این دارد که این رژیم جعلی تحت هیچ شرایطی به ابتدایی‌ترین حقوق افراد هم احترامی قائل نیست.

وی گفت: اینجانب ضمن محکومیت این حملات وحشیانه به مردم بی دفاع فلسطین  از همه کشورهای اسلامی خواهانم  تا با ورود به این مساله مهم از ملت مظلوم فلسطین حمایت قاطع نموده و از آرمان فلسطین دفاع کنند.

امینی خاطرنشان کرد: وعده الهی در نابودی یهود و پیروزی اسلام است و بزودی ان شاءالله شاهد فتح قدس شریف خواهیم بود.

انتهای پیام/ 88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول